silverman Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 is gta san andreas 1.0 de gewone ofline versie want ik het die nodig voor multyplayer te speelen Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Alle versies van GTA San Andreas zijn offline versies, dus ook V1. Als je dit bedoelt, want je omschrijft het wat onduidelijk. Je kan zien welke versie je hebt door in het beginscherm rechtsonderin te kijken, staat er niks? Je hebt V1. Staat er V1.01? Je hebt V1.01. Staat er V2? Dan heb je V2. Als je V2 hebt dan kun je niet modden, en dus ook niet Multiplayer spelen. Download deze patch en je hebt V1.01, hiermee valt te modden. Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Alle versies van GTA San Andreas zijn offline versies, dus ook V1. Als je dit bedoelt, want je omschrijft het wat onduidelijk.Je kan zien welke versie je hebt door in het beginscherm rechtsonderin te kijken, staat er niks? Je hebt V1. Staat er V1.01? Je hebt V1.01. Staat er V2? Dan heb je V2. Als je V2 hebt dan kun je niet modden, en dus ook niet Multiplayer spelen. Download deze patch en je hebt V1.01, hiermee valt te modden. laat maar het is gelukt bedankt kan jij mij wat info geeven ove multiplayer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 De vraag is, wat wil je weten? Allereerst kan je natuurlijk deze FAQ van SA-MP doorlezen, als je dan nog dingen wilt weten kan je het vragen. Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 De vraag is, wat wil je weten? Allereerst kan je natuurlijk deze FAQ van SA-MP doorlezen, als je dan nog dingen wilt weten kan je het vragen. hoe kun je de servers gebruiken die je download Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 servers gebruiken is niet helemaal de goede benaming maar je kan gewoon op een server klikken en joinen, je hoeft niks te downloaden omdat er alleen dingen worden gebruikt die in gtaa zitten. Je download alleen het progamma waar je servers in ziet en je download natuurlijk bestanden waardoor et mogelijk is dat je online kan maar ik weet niet hoe dat precies zit. hier moet je client downloade ene installere dan klik je seerver aan en kan je spele Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 servers gebruiken is niet helemaal de goede benaming maar je kan gewoon op een server klikken en joinen, je hoeft niks te downloaden omdat er alleen dingen worden gebruikt die in gtaa zitten. Je download alleen het progamma waar je servers in ziet en je download natuurlijk bestanden waardoor et mogelijk is dat je online kan maar ik weet niet hoe dat precies zit. hier moet je client downloade ene installere dan klik je seerver aan en kan je spele ik heb de client al ik bedoel een prive server downloaden waar je je op kunt opslaan Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Dan kan je toch net zo goed offline spelen? maar dan moet je de server downloaden op die zelfde pagina en installleren dan moet je server.cfg veranderen naar je eigen wensen. Dan klik je samp-server.exe en komt er aan zwart schermpje. Dan kan je spelen via localhost:7777 Bewerkt: 15 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
silverman Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dan kan je toch net zo goed offline spelen? maar dan moet je de server downloaden op die zelfde pagina en installleren dan moet je server.cfg veranderen naar je eigen wensen. Dan klik je samp-server.exe en komt er aan zwart schermpje. Dan kan je spelen via localhost:7777 bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.