jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Hallo, ik wil graag zelf mods maken? Maar hoe doe ik dit? Misschien als iemand zijn msn geeft, kunnen we er op msn over praten.
Joriz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Wat voor mods wil je maken? Je kan niet zomaar zeggen ik wil een mod maken. Je moet eerst weten wat je wilt maken! Ook lijkt me het slimst om te beginnen met wat simpels zoals alleen textures veranderen of skins maken.
X-TX Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Hallo, ik wil graag zelf mods maken? Maar hoe doe ik dit? Misschien als iemand zijn msn geeft, kunnen we er op msn over praten. Ik vind dit niet het plek om dat te vragen, je kan beter bij mods een hulp zulke vragen stellen natuurlijk kan iemand van SwIFMoDs jou helpen daar voor moet je bij Jarno wezen hij zal wel door geven wie jou kan helpen.
jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Bijvoorbeeld om nog een eiland erbij te maken in VC of zelf een auto maken, zulke dingen
X-TX Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Bijvoorbeeld om nog een eiland erbij te maken in VC of zelf een auto maken, zulke dingen Zo goed ik het weet is er niemand in SwIFMoDs die auto's kan maken maar eilanden wel.
jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Maar kan iemand me nou nog helpen??? :huh: :huh: :huh:
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Maar kan iemand me nou nog helpen??? :huh: :huh: :huh: Nee
jesse_gtalover Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Wat een lol <_< Ik vroeg wie me wel kon helpen <_<
X-TX Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 ik heb zelf erg druk ik moet hele tijd met me site bezig en zelf mods maken.
Joriz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Nogmaals: Wat voor mods wil je maken? Je kan niet zomaar zeggen ik wil een mod maken. Je moet eerst weten wat je wilt maken! Ook lijkt me het slimst om te beginnen met wat simpels zoals alleen textures veranderen of skins maken. We kunnen je dus niet helpen als we niet weten waarmee we je moeten helpen!!
Na$! Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Bijvoorbeeld om nog een eiland erbij te maken in VC of zelf een auto maken, zulke dingen dat wil hij maken Bewerkt: 24 december 2004 door marco vercetti
Joriz Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Bijvoorbeeld om nog een eiland erbij te maken in VC of zelf een auto maken, zulke dingen dat wil hij maken Dus hij wilt beginnen met het moeilijkste. Begin eerst met wat simpelers zoals skins maken en textures veranderen. Als je dat eenmaal een beetje kan dan kan je tussen de editors gaan snuffelen en zelf wat gaan testen: http://www.gtagames.nl/downloads.php?ordner_id=8 Als je dan niet uit een functie komt proberen we het je uit te leggen.
jesse_gtalover Geplaatst: 25 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Bijvoorbeeld om nog een eiland erbij te maken in VC of zelf een auto maken, zulke dingen dat wil hij maken Dus hij wilt beginnen met het moeilijkste. Begin eerst met wat simpelers zoals skins maken en textures veranderen. Als je dat eenmaal een beetje kan dan kan je tussen de editors gaan snuffelen en zelf wat gaan testen: http://www.gtagames.nl/downloads.php?ordner_id=8 Als je dan niet uit een functie komt proberen we het je uit te leggen. Okey dan, maar hoe verander ik dan textures en zo????
Na$! Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 ik heb je al een pm gestuurd maar begin al met dit programmatje te downloaden:vice txd
X-TX Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 @jesse_gtalover Je moet zelf maar wat testen kijken of het goed gaat enzo. En zo als Joriz al zei je moet weten wat je wil maken er zijn zo veel mods.
Recommended Posts