Jump to content

Kan het spel niet laden

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb gister door ene matthijs de missie ryder uit laten spelen. Ik heb de savegame opgeslagen en het spel gestart. Allemaal geen probleem. Ik klik de savegame ryder in slot 1 aan, en als het balkje bij het laden vol is, krijg ik deze foutmelding:

foutxf9.png

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Enige vermoeden wat ik dan heb, is dat ik hem vergeten ben door de converter te halen. Al weet ik vrijwel 100% zeker dat dit gewoon gebeurd is. Ik heb de savegame voor de zekerheid opnieuw door de converter gehaald, en ik heb hem voor je in de bijlage gedaan. Heb je overigens in de tussentijd geen bestanden, zoals de 'main.scm' en 'script.img', verwisseld?

Let op: Ik heb hem voor alle zekerheid op een ander slot gezet, namelijk slot 4. Wil je hem liever weer op slot 1 hebben, doe dan het volgende: Klik met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'naam wijzigen'. Verander dan '4' naar '1' en plak je savegame in je GTA San Andreas User Files.

@Hieronder:

Heb je misschien mods in het spel o.i.d.?

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)
Enige vermoeden wat ik dan heb, is dat ik hem vergeten ben door de converter te halen. Al weet ik vrijwel 100% zeker dat dit gewoon gebeurd is. Ik heb de savegame voor de zekerheid opnieuw door de converter gehaald, en ik heb hem voor je in de bijlage gedaan. Heb je overigens in de tussentijd geen bestanden, zoals de 'main.scm' en 'script.img', verwisseld?

Let op: Ik heb hem voor alle zekerheid op een ander slot gezet, namelijk slot 4. Wil je hem liever weer op slot 1 hebben, doe dan het volgende: Klik met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'naam wijzigen'. Verander dan '4' naar '1' en plak je savegame in je GTA San Andreas User Files.

ik heb niks met main of script gedaan, maar bij slot 4 krijg ik ook gewoon hetzelfde.

Hoe kan je voor de zekerheid toch controleren of het is verwisseld?

Wat ook raar is, dat er in de readme staat dat ik v1.00 heb, en als ik het spel opstart staat er v2.00, of heeft dat er nix mee te maken?

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:

Welke versie heb je oorspronkelijk, waar deze savegame ook op gespeeld wordt? V1 of V2? Hieronder zijn de bestanden voor V1 en V2 te vinden, zodat je die in '...\Rockstar Game\GTA San Andreas\data\script' kunt zetten.

V1 Files

V2 Files

Pak ze uit met WinRAR en plak ze in de hierboven genoemde map. Ze moeten met één van deze twee wel werken.

Geplaatst:
Welke versie heb je oorspronkelijk, waar deze savegame ook op gespeeld wordt? V1 of V2? Hieronder zijn de bestanden voor V1 en V2 te vinden, zodat je die in '...\Rockstar Game\GTA San Andreas\data\script' kunt zetten.

V1 Files

V2 Files

Pak ze uit met WinRAR en plak ze in de hierboven genoemde map. Ze moeten met één van deze twee wel werken.

bedankt ik ga het is proberen, ik gebruik winrar al een tijdje, maar hoe kan je zien dat ie echt is uitgepakt?

Geplaatst:
bedankt ik ga het is proberen, ik gebruik winrar al een tijdje, maar hoe kan je zien dat ie echt is uitgepakt?

Als een bestand is uitgepakt, dan kun je onder andere zien wat voor type bestand het is en hoe groot het is. In dit geval zal het er dus zo uit zien:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...