WackoX Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Hallo, ik heb Vice city en ik wou vc-mp spelen maar hij zegt dat hij geen mss32.dll kan vinden, ik heb dus al op zo'n 100 sites mss32.dll gedownload maar steeds bijft hij zeggen: kan entrypoint van procedure _AIL_set_3D_sample_distances@12 (soms 8.) niet vinden ik DLL-bestand mss32.dll Bewerkt: 12 augustus 2007 door Danny_k Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Het is een bestand dat gewoon samen met Vice City wordt geïnstalleerd, dus een eventuele herinstallatie zou je kunnen proberen. Probeer na het installeren even deze patch te installeren, deze verhelpt namelijk wat bugs en bovendien is een patch meestal wel nuttig. Nadat je dat gedaan hebt, raad ik je aan de nieuwste versie van DirectX te downloaden en natuurlijk te installeren. Mocht hij het daarna nog niet doen, dan raad ik je aan even te zoeken op Google. Saillant detail is overigens dat de foutmelding vaak voorkomt bij illegale versies en versies waarbij cracks worden gebruikt... Reageren
OG-J Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Dit bericht hoort eigenlijk bij topic "VICE CITY", dit is "VICE CITY STORIES" In het vervolg dus het juiste topic kiezen. >>> Door SummerBase: En dat regelen de moderators wel. <<< Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Tevens hoort dit niet zo zeer in het Vice City forum hoor, maar in het Overige Multiplayer modificaties forum, daar heb ik hem dan ook naar verplaatst. Inderdaad moet je voortaan even kijken wat er boven staat, maar het kan altijd eens mis gaan, dus zo'n groot probleem is het ook niet. Ik hoop dat je probleem opgelost wordt en veel succes met het spelen van Vice City Multiplayer, als het lukt. Reageren
WackoX Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Oke, hij doet het maar als ik wil spelen staat er ''wrong version'' of zo iets, ik heb nu 0.3x maar het schijnt zo te zijn dat ik 0.3z nodig heb, maar de download link doet het niet meer. Reageren
mich123 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Oke, hij doet het maar als ik wil spelen staat er ''wrong version'' of zo iets, ik heb nu 0.3xmaar het schijnt zo te zijn dat ik 0.3z nodig heb, maar de download link doet het niet meer. ik heb het zelfde probleem ik weet niet of dat het bij jou al is opgelost, maar als het opgelost is bij jou zou je me dan kune helpe al de dinge die jij hebt geprobeerd heb ik ook gedaan als je kan helpe help dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.