L Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Beste leden. Ik wil graag modden in v2, kan dat? ik had eerst een patch van v2 naar v1 en daarna sami gebruikt. Maar van sommigen hoor ik dat sami onbetrouwbaar is. Bij mij ook, eerst ging alles goed, maar op een gegeven moment deed ie het niet meer. Nu wil ik geen geen patch en sami gebruiken, maar gewoon verder gaan met v2. Is er ook een mod-installer voor versie 2? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Beste leden. Ik wil graag modden in v2, kan dat? ik had eerst een patch van v2 naar v1 en daarna sami gebruikt. Maar van sommigen hoor ik dat sami onbetrouwbaar is. Bij mij ook, eerst ging alles goed, maar op een gegeven moment deed ie het niet meer. Nu wil ik geen geen patch en sami gebruiken, maar gewoon verder gaan met v2. Is er ook een mod-installer voor versie 2? Tot voor kort was het enkel mogelijk in V1 te modden, maar sinds kort blijkt het ook mogelijk te zijn in V2. Hoe dat allemaal in zijn werking gaat lees je in dit topic, waar DaBeast je alles uit zal leggen. Overigens is SAMI een redelijk progamma, probleem is echter dat het vaak voor foutmeldingen zorgt. Een automatische installer die je ook nog kunt proberen is GGMM. Reageren
L Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Beste leden. Ik wil graag modden in v2, kan dat? ik had eerst een patch van v2 naar v1 en daarna sami gebruikt. Maar van sommigen hoor ik dat sami onbetrouwbaar is. Bij mij ook, eerst ging alles goed, maar op een gegeven moment deed ie het niet meer. Nu wil ik geen geen patch en sami gebruiken, maar gewoon verder gaan met v2. Is er ook een mod-installer voor versie 2? Tot voor kort was het enkel mogelijk in V1 te modden, maar sinds kort blijkt het ook mogelijk te zijn in V2. Hoe dat allemaal in zijn werking gaat lees je in dit topic, waar DaBeast je alles uit zal leggen. Overigens is SAMI een redelijk progamma, probleem is echter dat het vaak voor foutmeldingen zorgt. Een automatische installer die je ook nog kunt proberen is GGMM. Kun je me misschien uitleggen hoe GGMM precies in z'n werking gaat, want mijn engels is om te huilen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Kun je me misschien uitleggen hoe GGMM precies in z'n werking gaat, want mijn engels is om te huilen. Ik heb het een tijdje geleden ook aan iemand anders uitgegeld, dus ik zal het bericht even kopiëren. Overigens denk ik niet dat dit gaat lukken met V2, want volgens mij kun je enkel nog maar met de IMG Tool modden in V2. GGMM is ten eerste hier te downloaden. Na het downloaden pak je het bestand uit, en kopieer je alle bestanden naar de map van GTA San Andreas. Daar start je vervolgens het progamma. Download dan een mod en pak hem uit. Kijk wel goed welk voertuig hij gaat vervangen. Stel je voor dat hij de 'Infernus' vervangt, selecteer deze dan uit de lijst met alle voertuigen links. Ga dan naar 'installer' > 'create back-up'. Ga dan wederom naar 'installer' en kies 'Manual mod installer'. Browse bij 'DFF model' naar het '.dff' bestand van je gedownloade voertuig. Doe hetzelfde bij de 'TXD Textures'. Dan kan het soms nog zijn dat je regels moet invoeren van bijvoorbeeld de 'handling.cfg'. Er staat altijd bij waar het heen moet, dus deze lines kun je ook installeren via de tool. IDE Line = 'vehicles.ide Handling line = 'handling.cfg' Special handling = eventuele tweede line Colours line = 'carcols.dat' Carmods line = 'carmods.dat' Als je alles goed hebt ingevuld klik je op 'Install', waarnaar de mod geïnstalleerd zal worden. Mocht je overigens moeite hebben met deze uitleg of kun je hem niet goed volgen, dan raad ik je aan deze video-tutorial te bekijken. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Als je de mod wilt hebben, kan je op een wagen rechtsklikken die je wilt bewaren, en dan op Create Mod klikken. Vervolgens typ je een naam, bijvoorbeeld, Stoere wagen! en dan kan je het ergens in een map bewaren. De optie is zéér geschikt wanneer je SA crasht en hoef je niet iedere keer alles handmatig installeren. De GGMM is de beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.