The Distortion Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 als ie te erg is voor kleine kinderen dan mag je m van mij verwijderen: Waaro is die politie bureau ? >>> Door Bling: Afgesplitst van "San Andreas Stripboek" topic. <<< Reageren
Svenie Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Die is waarschijnlijk in Las Venturas. Zie rode cirkel. Bewerkt: 12 augustus 2007 door Svenie Reageren
bramboy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) ik ben er al eens geweest en net als svenie zeg ik hij is in SF LV handig is: AEZAKMI = nooit meer politie achter je aan Bewerkt: 12 augustus 2007 door bramboy Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Je hoeft niet per sé te cheaten om daar zonder Wanted level naar binnen te mogen. Zolang je geen vuurwapens mee naar binnen neemt vinden ze het allang goed Reageren
L Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 als ie te erg is voor kleine kinderen dan mag je m van mij verwijderen: Waaro is die politie bureau ? >>> Door Bling: Afgesplitst van "San Andreas Stripboek" topic. <<< waar kan ik het antwoord op deze vraag vinden? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) WikiGTA is uw vriend voor steun en toeverlaat en een grote bron van informatie. Ik heb even op WikiGTA gezocht met "lvpd" en kwam uit op >deze pagina<, die derde screen lijkt veel op bovenstaande screen. Ik hoop dat dit idd ook juist is anders kan je op bovenstaande pagina ook gelijk naar de andere politiebureau's klikken. Edit: Overigens is het verschil tussen LVPD en LSPD goed te zien, in LSPD zit er groene verf op de muur bij de cellen, deze verf is er niet in LVPD. SFPD is via het normale speelveld niet te betreden. Bewerkt: 12 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Het zijn 100% de zelfde locaties. de positie van de screen van Whiplash is ongeveer rechtsonder van de screen van Wikigta. Reageren
The Distortion Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Die is waarschijnlijk in Las Venturas. Zie rode cirkel. Ik ga hierheen maa rik zie nergens een ingang ofzo Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Die is waarschijnlijk in Las Venturas. Zie rode cirkel. Ik ga hierheen maa rik zie nergens een ingang ofzo Naast de garage zal je een soort van oprit zien, ga daar omhoog en je zal de ingang zien. Het is precies in het midden. Anders moet je gewoon eventjes rond het politie bureau lopen. Ben je eigenlijk al in LV? Of hoor je nog in SF te zitten? Daar kan het ook aanliggen dat in L.V. de gebouwen nog niet open zijn. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben maar even een screen voor je gaan maken, overigens had jij ook nu weer op WikiGTA de exacte locatie kunnen vinden, >klikkerdeklikklik<. The Distortion zou jij in het vervolg zelf even willen kijken / zoeken op WikiGTA? Dit is de tweede keer in één topic dat ik jou van informatie verschaf die jij met alle gemak van de wereld zelf had kunnen vinden (een kind kan de was doen). Maar zoals gezegd, aanschouw: Bewerkt: 12 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
The Distortion Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik ben maar even een screen voor je gaan maken, overigens had jij ook nu weer op WikiGTA de exacte locatie kunnen vinden, >klikkerdeklikklik<.The Distortion zou jij in het vervolg zelf even willen kijken / zoeken op WikiGTA? Dit is de tweede keer in één topic dat ik jou van informatie verschaf die jij met alle gemak van de wereld zelf had kunnen vinden (een kind kan de was doen). Maar zoals gezegd, aanschouw: Daar werdt de circel niet aan gegeven , maar de circel werdt aan gegeven van die twee gebouwen naast de Politie Bureau,, niet mij fout -.-'' Reageren
Svenie Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Ook niet de mijne, ben je misschien te lui om zelf wat te zoeken. Trouwens al je in het gebied rijdt, waar ik die cirkel getrokken heb, dan kan je het gebouw zeer goed zien. Zelf een kleuter zou het bordje boven dat gebouw kunnen lezen. Edit: En heb je bij je GTA San Andreas spel geen kaartje gekregen ? Daar staan alle kantoren netjes op, en dat zou je weer wat letters bespaard hebben. Bewerkt: 13 augustus 2007 door Svenie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Nu je het over de kaart hebt die je erbij krijgt als je SA koopt, waarom worden de politiebureau's niet weergegeven op de kaart ingame? Als je in hud.txd gaat kijken, dan zie je penning-afbeelding wat dat dus betekent dat het een politiebureau is. Maar dat wordt niet weergegeven. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Dat is nu niet bepaald een favoriete plek voor een gang-leider! In principe heeft CJ daar helemaal niets te zoeken behalve dat het handig kan zijn om een armor, nightstick, pistool en/of shotgun op te rapen, en in sommige plaatsen een dildo. Met één verkeerde beweging (wisselen naar een wapen) heeft hij al twee sterren aan z'n broek hangen. Op de PS2 is het trouwens mogelijk om met een fotocamera een politiebureau binnen te wandelen, op de PC is dat strafbaar . Daarnaast worden er helemaal geen overheidsgebouwen aangegeven zoals ziekenhuizen en brandweerkazernes. Maar zoals gezegd komt dan de kaart goed van pas die bij het spel geleverd wordt. NB: De kapper in El Quebrados wordt óók niet op de ingame kaart en radar aangegeven. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Dat is nu niet bepaald een favoriete plek voor een gang-leider! In principe heeft CJ daar helemaal niets te zoeken behalve dat het handig kan zijn om een armor, nightstick, pistool en/of shotgun op te rapen, en in sommige plaatsen een dildo. Met één verkeerde beweging (wisselen naar een wapen) heeft hij al twee sterren aan z'n broek hangen. Op de PS2 is het trouwens mogelijk om met een fotocamera een politiebureau binnen te wandelen, op de PC is dat strafbaar . Daarnaast worden er helemaal geen overheidsgebouwen aangegeven zoals ziekenhuizen en brandweerkazernes. Maar zoals gezegd komt dan de kaart goed van pas die bij het spel geleverd wordt.NB: De kapper in El Quebrados wordt óók niet op de ingame kaart en radar aangegeven. je hebt niet zoveel aan die wapens want als je er een opraapt heb je gelijk die politiebureau op je kop...je kan ze zolang als je wilt blijve vermoorden maar precies dezelfde agenten blijven maar uit het niets te kome...als je tgg zo graag een shotgun wilt steel dan een Politie wagen en stap erin en ga erweer vndoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.