Jump to content

Liberty city?


superjetze

Recommended Posts

Het speelt zich inderdaad af in Liberty City, er zijn wat screenshots waar wat van dezelfde gebouwen als in gta III op staan, Maar het is natuurlijk ook anders dan bij Gta III, sowieso al veel betere graphics natuurlijk, wat ook al een verschil maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het goed begrijp speelt gta 4 in Liberty City af.

maar naar de screenshot op de site

herken ik LC helemaal niet meer...

op deze screen lijkt het meer op San Andreas..

Ik weet niet wat jij San Andreas bedoelt,maar die laatste screen is van de Docks van NY(LC). ;)

Maybe verwar je met de docks van SF.En natuurlijk is het anders,Rockstar wil niets meer met de oude GTA's te maken hebben ;) Dus geen verwijzingen naar een oud GTA spel,geen hoofdrolspelers van vorige GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

deze GTA is niet meer te vergelijken met de stad uit GTA 3. het is een totaal andere stad. alleen de naam is hetzelfde. miss komen een paar dingen wel overeen met elkaar maar dat zal meer zijn omdat ze allebij op dezelfde stad zijn gebaseerd..

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik zie er inderdaad de docks van S F in..

ik hoop dat de graphics net zo zijn als guns, de ''screen shot'' zien er leuk uit maar in het spel ziet het er veel anders uit.

Guns?

Je bedoelt toch niet dat western spel?

Edit:

Ohnee sorry dat is Gun!

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel GunZ: The Duel maar nu weer ontopic graag :)

Je hoopt dat het er even mooi uitziet? nou ik vind anders gunz er lelijk uitzien en ik hoop niet dat het er op lijkt :duh:

Ik denk dat gta iv sowieso de meest grafisch 'levende' game van dit moment zal worden, zoals die metro die onder dat rooster door rijdt enzo, gewoon alle details..

Link to comment
Delen op andere websites

deze GTA is niet meer te vergelijken met de stad uit GTA 3. het is een totaal andere stad. alleen de naam is hetzelfde. miss komen een paar dingen wel overeen met elkaar maar dat zal meer zijn omdat ze allebij op dezelfde stad zijn gebaseerd..

Inderdaad. Vergeet niet dat ze (Rockstar) het heel anders willen gaan doen. Met andere woorden het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Met andere woorden het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

Ik snap je zin niet?

Maar toch denk ik niet dat GTA IV de beste graphics van dat moment zal hebben want kijk bijv. naar Assasin's Creed die heeft ook al heel veel detail en Brothers in Arms: Hell's Highway ook dus. :D

Link to comment
Delen op andere websites

deze GTA is niet meer te vergelijken met de stad uit GTA 3. het is een totaal andere stad. alleen de naam is hetzelfde. miss komen een paar dingen wel overeen met elkaar maar dat zal meer zijn omdat ze allebij op dezelfde stad zijn gebaseerd..

Inderdaad. Vergeet niet dat ze (Rockstar) het heel anders willen gaan doen. Met andere woorden het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

met deze woorden bedoel je dat het LC van TOEN stukke beter is dan nu! :duh:

GTA-fan2

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel GunZ: The Duel maar nu weer ontopic graag :)

Je hoopt dat het er even mooi uitziet? nou ik vind anders gunz er lelijk uitzien en ik hoop niet dat het er op lijkt :duh:

IK bedoel dat IK hoop dat dat hij er minder goed uitziet dan op de screens en trailers, zodat ik Libert nog herken.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het goed begrijp speelt gta 4 in Liberty City af.

maar naar de screenshot op de site

herken ik LC helemaal niet meer...

op deze screen lijkt het meer op San Andreas..

Ik weet niet wat jij San Andreas bedoelt,maar die laatste screen is van de Docks van NY(LC). ;)

Maybe verwar je met de docks van SF.En natuurlijk is het anders,Rockstar wil niets meer met de oude GTA's te maken hebben ;) Dus geen verwijzingen naar een oud GTA spel,geen hoofdrolspelers van vorige GTA's.

herrinner je je dan niet meer het muurtje graffiti uit de tweede trailer vol verwijzingen naar vorige spellen. oftewel het "gta herdenkingsmuurtje"

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het goed begrijp speelt gta 4 in Liberty City af.

maar naar de screenshot op de site

herken ik LC helemaal niet meer...

op deze screen lijkt het meer op San Andreas..

Ik weet niet wat jij San Andreas bedoelt,maar die laatste screen is van de Docks van NY(LC). ;)

Maybe verwar je met de docks van SF.En natuurlijk is het anders,Rockstar wil niets meer met de oude GTA's te maken hebben ;) Dus geen verwijzingen naar een oud GTA spel,geen hoofdrolspelers van vorige GTA's.

herrinner je je dan niet meer het muurtje graffiti uit de tweede trailer vol verwijzingen naar vorige spellen. oftewel het "gta herdenkingsmuurtje"

Ja maar verder zullen er weinig of geen dingen uit vorige GTA's terug komen zoals personages enzo. Miscchien wat dingen zoals Peds over night maar ook dat zal beperkt blijven denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...