Jump to content

Liberty city?


superjetze

Recommended Posts

heb anders al veel dingen gezien uit vorige GTA`s.

Auto`s,

Het Herdenkingsmuurtje,

Bedrijfen (sprunk frisdrank, cluckin`bell etc)

Eigenlijk hebben ze alleen de vorige personage`s eruit gehaald op het gebied van dingen die te maken hebben met de vorige GTA`s.

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel GunZ: The Duel maar nu weer ontopic graag :)

Je hoopt dat het er even mooi uitziet? nou ik vind anders gunz er lelijk uitzien en ik hoop niet dat het er op lijkt :duh:

IK bedoel dat IK hoop dat dat hij er minder goed uitziet dan op de screens en trailers, zodat ik Libert nog herken.

Dus jij hebt liever dat GTA 4 er minder mooi uitziet dan dat ze nu in de trailers laten zien, en op screenshots zodat je Liberty City nog herkend, (((ben je wel helemaal lekker))) het is toch juist veel leuker als het er mooier en beter uitziet anders kan je net zogoed GTA 3 blijven spelen

Link to comment
Delen op andere websites

deze GTA is niet meer te vergelijken met de stad uit GTA 3. het is een totaal andere stad. alleen de naam is hetzelfde. miss komen een paar dingen wel overeen met elkaar maar dat zal meer zijn omdat ze allebij op dezelfde stad zijn gebaseerd..

Inderdaad. Vergeet niet dat ze (Rockstar) het heel anders willen gaan doen. Met andere woorden het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

met deze woorden bedoel je dat het LC van TOEN stukke beter is dan nu! :duh:

GTA-fan2

:cya:

Uh nee... ik bedoel dat het LC van NU veel beter is dan het LC van GTA 3!

^_^

Besides over dat de graphics niet de beste zijn ben ik het niet mee eens. .Dat het geen betere graphics heeft dan Crysis zou ik het nog mee eens zijn,maar verder ziet het er gewoon top uit en overtreft het mijn stoutste verwachtingen.

Link to comment
Delen op andere websites

deze GTA is niet meer te vergelijken met de stad uit GTA 3. het is een totaal andere stad. alleen de naam is hetzelfde. miss komen een paar dingen wel overeen met elkaar maar dat zal meer zijn omdat ze allebij op dezelfde stad zijn gebaseerd..

Inderdaad. Vergeet niet dat ze (Rockstar) het heel anders willen gaan doen. Met andere woorden het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

kijk eens goed naar je zin

het Liberty City van toen is niet het Liberty City van nu. Maar stukken beter.

als je wilt zegge dat het liberty city van NU beter is dan zeg je

Het liberty city van toen is niet het liberty city van nu.het huidige is stukke beter

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg pietje precies leg ff die bril ergens in een hoekje en doe die pennen uit dat blousje.

waar slaat dat nou weer op... het zou tgg eens handig zijn als je correcte zinnen gebruikte :duh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg pietje precies leg ff die bril ergens in een hoekje en doe die pennen uit dat blousje.

waar slaat dat nou weer op... het zou tgg eens handig zijn als je correcte zinnen gebruikte :duh:

die zin was correct..dat jij nou steeds blijft zeiken over zijn taalgebruik terwijl dat van jou ook te wensen over laat.

en over die zin waar jij aan het begin over aan het klagen was las ik zo overheen, dat snap je toch gewoon wel. en nu back on-topic.. ook al is dit een nutteloos topic omdat het een niet zo slimme vraag was die al lang beantwoord is (en waar het antwoord ook zo opgevonden had kunnen worden in het feitentopic bijv.)

>>> Door Dutchy3010: Ik zie niet in waarom de topicstarter niet gewoon in het feitentopic kijkt en/of in de trailertopics. Het is al heel lang bekend dat het LC is, dus daar een nieuw topic voor openen is wat overbodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...