ArticLight Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik heb Photoshop maar weer eens opgestart en dit is de uitkomst. Ik weet dat ze teveel kb zijn. V1: V2: Zoals je ziet heb ik niet zoveel skills. Rates? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 het ziet er gewoon goed uit maar het springt er niet tussen uit zegmaar, je zou wat meer effecten kunnen gebruiken om de leegte op te vullen... De text vind ik wel erg goed gedaan Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 het ziet er gewoon goed uit maar het springt er niet tussen uit zegmaar, je zou wat meer effecten kunnen gebruiken om de leegte op te vullen...De text vind ik wel erg goed gedaan Oke, bedankt voor de rate. Sorry dat ik zo laat reageer. Nog iemand commentaar of complimentjes? Reageren
White Gold Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Omdat jij het bent dan maar Zelf prefereer ik de bovenste, vanwege de felle kleuren. Mooie tank en mooie omgeving en goed geplaatst. De brush is ook wel gaaf, want het lijkt net een struik. De brush en het lettertype hebben dezelfde kleur en dat zorgt voor een mooier geheel. Je font is ook heel mooi. Alleen ArticLight past niet in die loop. Het past gewoon niet. Misschien zou het linksonder beter passen. In ieder geval een mooie sig, die wel een 7,8 waard is. KUTGW Greetz, WG. Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Bedankt voor de rate WG. Alleen ArticLight past niet in die loop. Het past gewoon niet. Ik pas inderdaad niet in de loop. Ik weet niet of de tekst linksonder beter zou staan, dan vind ik de rechterkant weer te 'kaal'. Nog iemand iets te zeggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.