robinho123 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 mischien wisten jullie t al maar als er een raket achter je aangaat en je zit in een hydra dan als je op alt drukt dan komt er zo een lichtje uit die hydra en gaat de raket achte dat lichtje aan(soms meerdere lichtjes late valle) als t al bekend was kan deze topic weg Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Dat is een Flare, deze heeft als doel om de raket(ten) van jou weg te houden. En natuurlijk was dit allang bekend, op >deze pagina< staat beschreven hoe je die moet loslaten / afvuren, bij de Hydra en dan de laatste regel: Flare! Overigens bestaan flares er in het echt ook, een ander middel om raketten van je af te houden gaat m.b.v. chaffs alleen zitten deze niet in het spel. Een flare is eigenlijk een soort van warmtebron omdat de raket hittezoekend is. Een chaff zijn een soort metalen repen tegen raketten die i.p.v. hitte- doelzoekende zijn, die metalen repen moeten dan als het ware het nieuwe doel worden. De gebruikte verdedeging is dus afhankelijk van het soort raket die achter je aan zit. In GTA: SA zitten alleen hittezoekende raketten, zoals de Heat-seeking rocket launcher. De Hydra vuurt overigens ook hittezoekende raketten af. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Hoe vuur je die dingen met de standaart controls af met SA op de PC? Sorry , niet goed opgelet :$ Bewerkt: 12 augustus 2007 door Galiorix Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hoe vuur je die dingen met de standaart controls af met SA op de PC? Volgens de officiële knoppen kan dit geloof ik gewoon met je LMB. Ik heb hem momenteel anders ingesteld, dus geheel zeker ben ik er niet van. Overigens is dit de toets voor de PS2: Reageren
Maxis Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 het enige is, dat ik nu nog steeds niet weet of het nou werkt bij mij of niet? Ik zie die dingen namelijk gewoon niet, wat is nou de beste manier om uit te proberen of het werkt of niet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 het enige is, dat ik nu nog steeds niet weet of het nou werkt bij mij of niet? Ik zie die dingen namelijk gewoon niet, wat is nou de beste manier om uit te proberen of het werkt of niet? In principe zie je ze ook amper, maar om ze beter te kunnen zien raad ik je aan een flare te laten vallen in de nacht. Je hebt denk ik een seconde of iets meer om hem überhaupt te zien. Zodra je hem namelijk laat vallen, zul jij gewoon doorvliegen. Als je goed kijkt, zul je onder je Hydra een wit bolletje zien vallen. De beste manier om hem te zien, is er gewoon één laten vallen en dan 'Q' + 'E' ingedrukt te houden. Hiermee komt de camera namelijk voor je Hydra staan, waarmee je misschien de flare (die je afschiet) kunt zien. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de muis, waarmee je vrij om je Hydra kunt kijken. Hievoor moet je natuurlijk wel op open terrein vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.