Clowntje_93 Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 Hey mensen! Het nieuwe seizoen voor de Premier League is begonnen en er was nog helemaal geen topic over de belangrijkste voetbaldivisie van de wereld! De deelnemende teams: Arsenal Aston Villa Birmingham City Blackburn Rovers Bolton Wanderers Chelsea Derby County Everton Fulham Liverpool Manchester City Manchester United Middlesbrough Newcastle United Portsmouth Reading Sunderland Tottenham Hotspur West Ham United Wigan Athletic Wedstrijduitslagen: Sunderland 1-0 Tottenham Hotspur Derby County 2-2 Portsmouth Middlesbrough 1-2 Blackburn Rovers Everton 2-1 Wigan Athletic West Ham United 0-2 Manchester City Bolton Wanderers 1-3 Newcastle United Aston Villa 1-2 Liverpool Arsenal 2-1 Fulham Chelsea 3-2 Birmingham City Manchester United 0-0 Reading Graag zou ik ook willen weten voor welk team je bent en wie je denk dat de Premier League gaat winnen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Ikzelf ben voor Manchester United, en ik hoop ook dat zij de Premier League zullen winnen en de FA Cup etc. EDIT: Is er dan helemaal niemand geïnteresseerd in Engels voetbal? Ik verwachtte toch wel wat meer maar ja... Bewerkt: 13 augustus 2007 door Clowntje_93 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ik denk misschien dat Liverpool het dit jaar gaat maken. Ze spelen ook weer anders dan de andere Engelse clubs. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ik ben voor Arsenal. En ik hoop ook dat ze dit jaar weer wat beter gaan doen. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 voor wie ik ben , erg moeilijk om zo te zeggen maar ik denk dan toch wel Chelsea , Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik hoop op goede resultaten van Manchester United, maar ik vrees dat Chelsea dit jaar weer er vandoor gaat met de titel. Reageren
Gino99 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik heb niet echt een vaste club.Meestal ben ik voor Chealsea of Arsenal.De scores zien der wel goed uit Reageren
Suburban Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) ikzelf hoop dat liverpool wint, en hoop ook dat Derby County het goed gaat doen in de premier league, ik bedoel 2-2 tegen portsmouth voor een net gepromoveerd team is best goed, want portsmouth is zeker niet de slechtste. nu ik het toch over gepromoveerde teams heb, sunderland hebt het ook goed gedaan met de 1-0 winst op tottenham en birmingham heeft goed partij geleverd tegen chelsea ( toch 2 doelpunten tegen ) en tja, 0-0 manchester united - reading, dit had ik nie verwacht van man united, ze hadden hier een prestatie kunnen neerzetten, 2-0 ofzo maar dat deden ze niet dus als ik het goed heb staan: Manchester City en Newcastle United gedeeld 1ste en staan Bolton en West Ham laatste en nog een vraagje heeft west ham nog Tevéz ? Bewerkt: 16 augustus 2007 door Suburban Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik weet niet echt zeker wie de Premier league wint. De clubs waar ik over twijfel zijn: Liverpool & Chelsea Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 en nog een vraagje heeft west ham nog Tevéz ? Nope, die is geloof ik aan Man Utd uitgeleend. Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik vind Manchester en Liverpool de mooiste clubs in Engeland. Al kan dat natuurlijk niet, want dat zijn aartsrivalen Ik haat Arsenal, wat was ik blij toen we die eruit knikkerde in de Champions League. En Chelsea...voordat die Abramovich kwam waren ze een club die altijd tegen de Engelse top aanhikte, en meestal Uefa Cup speelde. Nu hebben ze met al die centen nog niet de CL gewonnen...terwijl er al voor 150 tot 200 miljoen aan spelers is ingekocht. Maar ik denk wel dat hun Kampioen worden. Arsenal is vreselijk verzwakt door het verlies van Henry, ManU zal het ook net niet halen denk ik, en L'pool doet het nooit top in de Premier League. Ik vind dit btw wel de mooiste competitie van de wereld! Stukke mooier als de Spaanse. Reageren
Wrieh Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik ben voor de Blackburn Rovers, Dat elftal spreekt mij veel aan. Reageren
Suburban Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 uitslagen van vorige week: Sunderland 0-2 Liverpool Arsenal 1-0 Manchester City Bolton Wanderers 3-0 Reading West Ham United 1-1 Wigan Athletic Aston Villa 2-1 Fulham Derby County 1-2 Birmingham City Everton 1-1 Blackburn Rovers Middlesbrough 2-2 Newcastle United Manchester United 1-0 Tottemham Hotspur Chelsea 1-0 Portsmouth niks opmerkelijks volgens mij Reageren
Suburban Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Nee, maar wat vind jij dan opmerkelijk ? ondanks dat de scores best laag gebleven zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.