Tunix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik ben zeer geïnteresseerd in het Engelse voetbal. Ik kijk elk weekend Match of the Day 1 en 2. Ik speel ook zo'n online voetbalspel net zoals Osm maar dan met de Premier League (Fantasy Premier League). Ik ben voor Chelsea en hoop ook zeker dat ze gaan winnen en ik heb er het volste vertrouwen in. Alleen dat nieuwe uitshirt van The Blues vind ik zoo lelijk... Niet normaal dat ze dat dragen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Nee, maar wat vind jij dan opmerkelijk ?ondanks dat de scores best laag gebleven zijn Man U weer eens gewonnen, best opmerkelijk. Reageren
Tunix Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Nee, maar wat vind jij dan opmerkelijk ?ondanks dat de scores best laag gebleven zijn Man U weer eens gewonnen, best opmerkelijk. Inderdaad, ze starten (gelukkig) niet zo goed dit seizoen Reageren
Suburban Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) De nieuwe uitslagen Newcastle United 1-0 Wigan Athletic Liverpool 6-0 Derby County Middlesbrough 2-0 Birmingham City Bolton Wanderers 1-2 Everton Fulham 3-3 Tottenham Hotspur Reading 0-3 West Ham United Manchester United 1-0 Sunderland Arsenal 3-1 Portsmouth Blackburn Rovers 1-0 Manchester City Aston Villa 2-0 Chelsea Man U. won alweer en Chelsea verloor van Aston Villa niet dat aston villa slecht is, maar chelsea verslaan met 2-0 ( dan speelde chelsea wel heel slecht ) Bewerkt: 3 september 2007 door Suburban Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Liverpool 6-0 Derby County" dat vond ik een zeer mooie wedstrijd om te zien , samen met Babel en kuiit konden ze het redelijk goed Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2007 De nieuwe uitslagenNewcastle United 1-0 Wigan Athletic Liverpool 6-0 Derby County Middlesbrough 2-0 Birmingham City Bolton Wanderers 1-2 Everton Fulham 3-3 Tottenham Hotspur Reading 0-3 West Ham United Manchester United 1-0 Sunderland Arsenal 3-1 Portsmouth Blackburn Rovers 1-0 Manchester City Aston Villa 2-0 Chelsea Man U. won alweer en Chelsea verloor van Aston Villa niet dat aston villa slecht is, maar chelsea verslaan met 2-0 ( dan speelde chelsea wel heel slecht ) Aston Villa is een goeie club hoor en had het thuisvoordeel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Nog slecht van Chelsea. Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) [(...)]Aston Villa is een goeie club hoor en had het thuisvoordeel. Aston Villa is goed maar Chelsea normaal beter. Ondanks thuisvoordeel zou Chelsea moeten winnen met de belachelijk goede spelers die ze hebben. Tottenham gelijk kan het einde bij de Spurs betekenen van Jol Bewerkt: 4 september 2007 door SoaDT0M Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Aston Villa 2-0 Chelsea geen commentaar maar , serieus , erg jammer Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ook maf dat Mourinho ineens opgestapt is.. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ook maf dat Mourinho ineens opgestapt is.. Ja, omdat ie tegen een slechtere club heeft gelijk gespeeld. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ook maf dat Mourinho ineens opgestapt is.. Ja, omdat ie tegen een slechtere club heeft gelijk gespeeld. Niet alleen dat, maar......... Het is echter zo, omdat er door de slechte seizoenstart ook niet echt meer lekker ging Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb het nog niet gezegd, en het is alweer een week geleden, maar Manchester United heeft gehakt van Chelsea gemaakt!! Ga zo door, Chelsea! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) [Edit] Ik zet er wel een link naartie: >>>KLIK<<< Bewerkt: 29 september 2007 door Blizzard Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Leuk al die links erbij ! , alleen niet zo overzichtelijk , alleen kan jij niks aan doen Je hebt het verbeterd .. dit is wel wat beter denk ik ja Bewerkt: 29 september 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.