koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 tijdens het spelen van colin mcrae dirt valt mijn pc uit na 10min. andere spellen hebben er geen last van :S Waar kan dit aan liggen ? ik heb een: vista os amd 5600+ 2gb ram 800mhz 8600GT-OC Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Kun je meer specifiek zijn over het probleem , wat je merkt , hoort of ziet? Het lijkt me dat je pc het makkelijk aan kan maar zoek nog even de systeem specs op. System requirements: ---------------------------- Minimum Specifications ---------------------------- - Windows XP - DirectX 9.0c - Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+ - 1GB RAM. - Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above - DirectX Compatible Sound Card - 12.5 Gb Hard Drive Space ---------------------------- Recommended Specifications ---------------------------- - Windows XP/Vista. - DirectX 9.0c - Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+ - 2GB RAM. - Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950 - Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card. - 12.5 Gb Hard Drive Space @hieronder: Vreemd , start hij dan opnieuw op? Bewerkt: 13 augustus 2007 door Galiorix Reageren
koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 hij valt gewoon uit! new alsof je de stekker eruit trekt ofzo.. (dus geen geluidjes en/of haperingen.. gewoon... UIT) nee hij start niet uit zichzelf op.. Ik heb deze pas 1 dag en nu al probleemen >>> Door Preddy: Even editten volgende keer svp .<<< Reageren
ikt Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Doet hij gewoon: Ploep? Gewoon alsof je de stekker eruit rukt? Geen vastloper van 1 seconde dat het beeld stilstaat? Prpbeer eens de nieuwe drivers van je ideokaart te updaten? Ik heb ook een 8600GT maar bij mij draait DiRT gewoon. En probeer eens de DiRT patches te instaleren, misschien komt het doordat DiRT nog wat bugs bevat. Reageren
koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 okee helaas heb ik op het moment geen internet GRRR! Reageren
ikt Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Erm, als je geen Internet hebt hoe schrijf je dat bericht dan? O.o Reageren
koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Erm, als je geen Internet hebt hoe schrijf je dat bericht dan? O.o met een andere pc Reageren
ikt Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Probeer dan wanneer je weer internet hebt mijn tip uit Reageren
G13nn Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 zodra de PC uitvalt, kun je hem dan ook direct weer aan doen? Reageren
koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 zodra de PC uitvalt, kun je hem dan ook direct weer aan doen? ja Reageren
-Roy- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 zodra de PC uitvalt, kun je hem dan ook direct weer aan doen? ja En je weet zeker dat de voeding voldoende is? Als de videokaart meer moet doen, dan vraagt hij meer stroom. Je zou even moeten controleren of dat voldoende is. Ook kan de temperatuur een probleem zijn, download dan Everest Home Edition eens. Reageren
koba_nochi Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 zodra de PC uitvalt, kun je hem dan ook direct weer aan doen? ja En je weet zeker dat de voeding voldoende is? Als de videokaart meer moet doen, dan vraagt hij meer stroom. Je zou even moeten controleren of dat voldoende is. Ook kan de temperatuur een probleem zijn, download dan Everest Home Edition eens. als mensen met een antec smartpower 450watt hem kunnen spelen, dan moet ik het met de antec smartpower 500watt het toch zeker kunnen.. Reageren
Preddy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Lijkt mij een Hardware probleem, bij deze verplaatst. Reageren
Fl Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Kaart word te heet? Misschien even de laatste drivers installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.