S()nny Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 design: Signature onderwerp: maakt nie uit size: max 500x150 render: ja stock: mag premade: nee tegenstander: maakt nie uit inlevertijd: z.s.m. opmerking: ik lever de mijne in na de jouwe. wie gaat de uitdaging aan?
Lord of War Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Ik wil wel. Dit is mijn sig: Veel succes, S()nny! Bewerkt: 13 augustus 2007 door Lord of War
S()nny Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Lord of War: S()nny: succes Lord of war !! Stemmen maar !! @lord of war: er zit degelijk wl een border om alleen een witte moet je goed kijken ... Bewerkt: 14 augustus 2007 door S()nny
D Corleone Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Allebei goede signatures! Goede effecten en brushes! LoW heeft goede C4D gebruikt (als je dat heb gebruikt), goede brushes, mooie kleuren en een goede border. S()nny heeft mooie kleuren gebruikt, maar wel een te klein voormaat van de signature zodat hij te vol is. En nu zie je de tekst niet zo goed. Je hebt S()nny er wel goed bijgezet alleen Silver Surfer kan je niet goed lezen. Toen ik de eerste keer keek zag ik alleen Silv Surfer. Je hebt alleen geen border gedaan. Mijn stem gaat naar Lord of War. Bewerkt: 14 augustus 2007 door D Corleone
S()nny Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 meer mensen die willen stemmen? want 1 stem is zo weinig
Tha-Ran Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Het Spijt me S()nny.. Maar ik vind die van LoW iets mooier.. mijn stem gaat dus naar Lord of War greettzzz, Tha-Ran Bewerkt: 15 augustus 2007 door Tha-Ran
Sunray Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben geen naaper maar ik ga toch voor LOW . S()nny: Die van S()nny is best veel verlicht Dat zou een stuk minder mogen. Je border had je beter op zwart gedaan en overlay + 50% optachie(Vast verkeerd gespeld maar okeje weet wat ik bedoel). Voor de rest kon je naam wel beter. lOW: Vette effecten daar kan ik niets verkeerd op zeggen. En mooie render past er echt bij. Bewerkt: 15 augustus 2007 door Sunray
.Levi. Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Winnaar Lord of War, gefeliciteerd kerel +1 punt voor jou. Verliezer S()nny, helaas -1 punt voor jou. Bij deze verwisselen jullie van plek, de één verlaat de top 10 en de ander komt er in. Closed en updated.
Recommended Posts