joppie Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Heey, Ik heb een mod gedownload maar ik snap de readme dus egt niet . Met deze mod kun je de speler veranderen naar elke willekeurige ped. Maar dan moet je iets doen zodat CJ veranderd in een ped maar kweet niet hoe... (het is wel iets met het beeld maar kweet niet wat) Zou iemand voor mij willen uitleggen hoe het moet? Dit is de mod, http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=249 En dan is het de 2de in de rij. (het heet YAPS) Alvast bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Het is een duitse readme, dus ik had zelf ook wat moeite om het te verstaan. Daarom had ik hem maar vertaalt naar engels met babelfish. Er staat dat je de EXE moet zetten in de san andreas folder, en dan San Andreas openen, terug naar je bureaublad moet gaan (door alt+tab te drukken) en dan de EXE te openen. Met Page Up en Page Down kan je van player veranderen. om weer naar CJ te gaan, druk je op 'P'. Verder valt er niet veel meer aan uit te leggen denk ik. Vriendelijke groeten DaBeast Reageren
joppie Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Het is een duitse readme, dus ik had zelf ook wat moeite om het te verstaan. Daarom had ik hem maar vertaalt naar engels met babelfish.Er staat dat je de EXE moet zetten in de san andreas folder, en dan San Andreas openen, terug naar je bureaublad moet gaan (door alt+tab te drukken) en dan de EXE te openen. Met Page Up en Page Down kan je van player veranderen. om weer naar CJ te gaan, druk je op 'P'. Verder valt er niet veel meer aan uit te leggen denk ik. Vriendelijke groeten DaBeast Egt heel erg bedankt man!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.