-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) TQ sig (Fout in topic naam... ) Nieuwe sig. Bewerkt: 13 augustus 2007 door RonaldVC Reageren
S()nny Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 nogmaals probeer wat tuts.. ik zie weer dat je dezlefde brushes hept gebruikt probeer eens wat andere brushes zoals abstract en grunge.. je hept de BG nu iets te veel aangepast aan de render zodat je eerst moet zoeken om de render te vinden.. en je naam is iets te onduidelijk ook moeilijk te lezen.. mijn rate: 4/10 Reageren
-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Zoek 't liever zelf uit Reageren
S()nny Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 rustig maar ik probeer alleen te helpen !! ik zie alleen dat je vaak dezelfde brushes gebruikt misschien moet je gwoon eens wat varieren met abstract , grunge, C4d brushes etc..ik hep ook ooit maar 1 tut gevolgd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.