IJskonIJn Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Zoals je misschien weet ben ik bezig met een sneeuwmod voor gta 3. dit doe ik door textures te veranderen naar een sneeuwtexture, meestal gaat dit goed, maar soms heb ik het probleem dat de grondtexture ook ergens anders als muurtexture wordt gebruikt, zodat als ik de grondtexture aanpas de muur ook ineens besneeuwd is. zoiets dus: nou is mijn vraag of dit makkelijk op te lossen is zonder dat ik daar een half uur per muurtje mee bezig ben. IJskonIJn Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Zoals je misschien weet ben ik bezig met een sneeuwmod voor gta 3. dit doe ik door textures te veranderen naar een sneeuwtexture, meestal gaat dit goed, maar soms heb ik het probleem dat de grondtexture ook ergens anders als muurtexture wordt gebruikt, zodat als ik de grondtexture aanpas de muur ook ineens besneeuwd is. zoiets dus:nou is mijn vraag of dit makkelijk op te lossen is zonder dat ik daar een half uur per muurtje mee bezig ben. IJskonIJn Dit is op te lossen door het betreffende model (dus dff bestand) te laden in 3dsmax en de muur een andere texture te geven dan gras. Maar ik neem aan dat als Rockstar voor die "muur" gras gebruikt dat het normaal zou zijn als daar ook sneeuw op zou komen . Ik vind het er in ieder geval niet verkeerd uit zien . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.