Marsters,Lights Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 weet iemand hoe je mods installeert en wat je er voor nodig hebt?? Reageren
-_- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 die instal je neit meer die zet je ergst bij rockstargames neer maar ik weet neit priestie >>> Door Dutchy3010: Graag in het vervolg alleen maar posten als je ook echt het antwoord weet, want aan een post als deze heeft de topicstarter helemaal niets. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 die instal je neit meer die zet je ergst bij rockstargames neer maar ik weet neit priestie Ergens bij neerzetten is als het ware nog steeds installeren, maar dan handmatig. Een normale installer doet dit ook gewoon namelijk. Over het algemeen kunnen de meeste mods gewoon geïnstalleerd worden met de IMG Tool en GGMM. Met de IMG Tool kun je '.dff' en '.txd' bestanden toevoegen aan het spel, hoe dat in zijn werking gaat lees je onder andere hier. GGMM is een progamma waarmee je voertuigen automatisch kunt installeren. Een video-tutorial daarover vind je hier. Overigens, Marsters,Lights, meestal staat er in de readme ook hoe alles geïnstalleerd moet worden, dus bekijk die altijd eerst even. Mocht je er verder toch niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk vragen. Succes! Reageren
pierke Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 die instal je neit meer die zet je ergst bij rockstargames neer maar ik weet neit priestie Ergens bij neerzetten is als het ware nog steeds installeren, maar dan handmatig. Een normale installer doet dit ook gewoon namelijk. Over het algemeen kunnen de meeste mods gewoon geïnstalleerd worden met de IMG Tool en GGMM. Met de IMG Tool kun je '.dff' en '.txd' bestanden toevoegen aan het spel, hoe dat in zijn werking gaat lees je onder andere hier. GGMM is een progamma waarmee je voertuigen automatisch kunt installeren. Een video-tutorial daarover vind je hier. Overigens, Marsters,Lights, meestal staat er in de readme ook hoe alles geïnstalleerd moet worden, dus bekijk die altijd eerst even. Mocht je er verder toch niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk vragen. Succes! met ggmm kun je toch ook wapens installeren? en als het een missionmod is dan zet je die in de data of script map als ik het goed voorheb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 en als het een missionmod is dan zet je die in de data of script map als ik het goed voorheb Als je een missionmod hebt, dan is de main.scm veranderd. Dan moet je dus ook de main.scm vervangen door het bestand wat je gedownload hebt. Let wel op dat je dan een new game moet starten, of met de niet eenvoudige technieken CLEO3/Darkpact moet werken. Topic verplaatst naar modding fora... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.