Vasse-Master Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 is er ook een tool dat je bijv. in het spel het programmatje aan kunt zetten en dan aan kunt klikken welk voertuig je wil en dat het dan voor je komt ( ook mods ) Reageren
xgaming Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ja die zijn er. Ze heten 'Trainers', je kan ze op verschillende sites download. Klik voor de download. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Eigenlijk heten ze 'Carspawners'. Vaak zijn het echter geen stand-alone tools, maar zijn ze een onderdeel van een trainer. Reageren
xgaming Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Eigenlijk heten ze 'Carspawners'. Vaak zijn het echter geen stand-alone tools, maar zijn ze een onderdeel van een trainer. Lol... Dat was de naam, was het even vergeten Reageren
Vasse-Master Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 hoe werkt dat programmatje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 hoe werkt dat programmatje De link naar de spawner die elders in het topic wordt gegeven ken ik zo niet. Ik heb hem wel even gedownload, maar hoe je hem gebruikt weet ik niet precies. Waarschijnlijk moet je GTA even starten en dan op 'inject trainer to sa' drukken. Hoe dan ook, ik raad je sowieso een andere spawner aan, namelijk deze. Het enige wat je moet doen, is het ID van het betreffende voertuig invoeren. Het voertuig wordt dan gespawnt. Mocht je je afvragen waar je het ID van een voertuig kunt vinden, deze zijn te vinden in de 'vehicles.ide' (Data map). Deze kun je openen met kladblok. Helemaal links zul je de ID's van de voertuigen zien. Het ID van de Landstalker is bijvoorbeeld '400'. Succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel! Reageren
Vasse-Master Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 waar vind ik die map vehicles.ide ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) waar vind ik die map vehicles.ide ? Het is geen map, het is een bestand. Je vind 'vehicles.ide' dus in de map Data, dat is om precies te zijn hier: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'. Klik met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor 'openen met'. Kies dan voor kladblok, en het bestand wordt geopend. Helemaal links zul je dus het ID van het voertuig zien: @Hieronder: Helemaal links, hetgeen ik met rood heb gemarkeerd. Bewerkt: 13 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
Vasse-Master Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 hoe vind ik het id van een mod dan Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Een andere manier is om op deze pagina van WikiGTA te kijken. Klik op het voertuig dat je nodig hebt. Nu staat rechts, onder Technische eigenschappen, ook het ID nummer. Reageren
Vasse-Master Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 maar hoe zit dat met mods dan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 maar hoe zit dat met mods dan Ik hoop dat ik je vraag goed opvat, want ik snap hem niet helemaal. Die spawner is er op ingesteld een voertuig te spawnen die jij wilt. Hij zal dus het model van het voertuig voor je spawnen. Als jij dat model hebt vervangen met een nieuwe, andere car-mod, dan zal hij dus het nieuwe voertuig voor je spawnen. Het origineel is namelijk verwijderd en in de plaats daarvan is de gedownloade mod in de plek gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.