bramboy Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Mijn mod Alles in sa wordt 1 dollar: victim, tunig garage en well stacket pizza, daar zijn de screens van download is ingezonden naar gtaforum.nl!!! voor nu: wachten download hem hier!! ik had niet door dat DaBeast apart had gezet streepje weg!! bramboy >>> Door DaBeast: Bramboy, Het Show je models topic is enkel en aleen voor models te tonen. Denk er de volgende keer aan aub .<<< oke dabeast vervangen bestandalles_1_dollar_sa_.zip back upbackup_schopping.dat_.zip in alle bij zit een readme alsnog een readme readme.txt rechten mag niet worden verspreid over het internet ALLEEN VOOR EIGEN GEBRUIK!!! kom je er nog niet uit plaats het dan Bewerkt: 13 augustus 2007 door bramboy Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Het is wel een leuke mod, maar er bestaat een 0dollar mod Maar je hebt het wel goed gedaan voor de moeite Ga zo door! Bewerkt: 13 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
bramboy Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 now... , ik vind het beter als je er tenminste iets voor betaald dan niets download zie eerste post Reageren
-_- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 eigelijk is het voor nix want: Maximum health & armor, $250.000,= HESOYAM typ dit paar keer in en dat heb je ook genoeg maar wel goed gedaan;) >>> Door DaBeast: Ja, maar dan kan je geen 100% meer halen, omdat je een cheat gebruikt . Bij deze mod kan je nog steeds 100% halen.<<< Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Vanaf nu rate je gewoon de mod en geen gezeur over cheats etc. Ik vind trouwens 1 euro ook beter dan gratis. Reageren
bramboy Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 zoals eerder gezegd ik ook wazuup, ander lijkt het net stelen, je bent een gezochte crimineeel maar.... je snapt me wel Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 In SA kan je sowieso 100% halen of je nou cheat of niet. Het is geen Vice City... Reageren
game~skater Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 bij SA is dat ook hoor... nu on-topic: ik vind het wel vet, ik vind zelf ook dat je wel iets moet dokken voor iets anders zo het te onrealistisch worden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Wel leuke mod , vooral voor San Andreas ( want in San Andreas ben je arm ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.