Jump to content

Huizen aflaten branden

Recommended Posts

Geplaatst:
  Patrox zei:
Hoe laat je huizen in brand vliegen?

Volgens mij is deze optie er niet. Ik neem aan dat je net de missie 'Burning Desire' hebt gedaan, waar dat wel mogelijk is. Voor zover ik weet is er geen mod van en kun je het ook niet standaard in het spel. Overigens veroorzaakt de Molotov cocktail wel een kleine, tijdelijke brand, maar deze is niet genoeg om een heel huis in vlammen te zetten. Wellicht dat je een modder in het modding-forum even lief aan moet kijken? :)

Geplaatst: (bewerkt)
  Patrox zei:
Hoe laat je huizen in brand vliegen?

Dit is vrijwel onmogelijk. De enige mogelijkhijd om een huis in brand te laten vliegen is een opdracht. Dit komt voor in de missie 'Burning desire' waar je tegelijk een vriendin onmoet. Je kan altijd een boel Molotov's of een Flamethrower gebruiken om flammen op een huis te laten verschijnen. Verder is er geen enkele weg om een huis in brand te laten vliegen.

Edit: Te laat ;)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:
  Patrox zei:
Maar ik heb ergens op een plaatje gezien op WIKIgta dat er zwarte rook uit huizen en resteurants kwamen..

Dat is heel goed mogelijk, want aan het einde van de storyline zijn er rellen aan de gang in Los Santos. Je ziet dan inderdaad overal rook achter de huizen, die dan brand moeten voorstellen. In feite zijn het gewoon rookpluimen, maar dat terzijde. Die 'riot periode' speelt zich overigens tussen de missies 'Riot' en 'End of the Line'. Het is dus een onderdeel van het spel, dat misschien ook wel realiseerbaar is op andere plekken en tijdstippen van het spel. Dit kun je het beste even vragen in het Modding Forum, ik weet zelf namelijk niet of het kan en mogelijk is.

Geplaatst:

Je kunt wel huizen in de brand steken maar ze niet volledig laten afbranden.

Je loopt het interior van een huis binnen en begint met een vlammenwerper rond te schieten. (moletov cocktails werken ook) Het vuur zal zich dan uitbreiden en omzich heen grijpen. Uiteindelijk dooft het vuur dan wel maar in je stats komt wel te staan dat je het gebouw in de vik heb gestoken. (places torched)

Geplaatst:

gebruik anders een de riot cheat dan zie je ook rook enzo net als op dat plaatje

PC: IOJUFZN Riot Mode (niet cheate als je die code heb ingevoerd)

Geplaatst:
  osmgek11 zei:
gebruik anders een de riot cheat dan zie je ook rook enzo net als op dat plaatje

Even een toevoeging! Sla nooit op met deze code! Dan zal je savegame corupted worden en zal je hem niet meer kunnen bespelen. Je kan hem dus beter niet invoeren, je kan proberen een new game te starten en dan de cheat intevoeren als je dat toch wil. Dan zou ik het gewoon niet opslaan voordat je spijt krijgt.

Geplaatst:
  Bigstijn zei:
  osmgek11 zei:

Even een toevoeging! Sla nooit op met deze code! Dan zal je savegame corupted worden en zal je hem niet meer kunnen bespelen. Je kan hem dus beter niet invoeren, je kan proberen een new game te starten en dan de cheat intevoeren als je dat toch wil. Dan zou ik het gewoon niet opslaan voordat je spijt krijgt.

wat is die code dan vcoor de ps2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...