Rivel Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Hallo allemaal! Mijn eerste mod is af, hij wijzigt de BaseBallBat in SA naar een Bat met piekjes vanboven. Screen: Download: Download - RapidShare Download - Gtagames.nl Database Versie 1 Baseballbatmod + Niets Versie 1.1 Baseballbatmod + Aanpassing.txd file, HUD icoontje aangepast. Dit topic is open voor reacties:D Mvg Rivel Bewerkt: 15 augustus 2007 door Rivel Reageren
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 WoW hijz it er echt stukken krachter uit. Ik zou heb niet graag in mijn gezicht willen hebben. Ga zo door zou ik zeggen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Leuk idee, maar heb je die puntige dingetjes wel getextuurd? Zoja, dan zou ik toch even een andere texture nemen. Reageren
peter99 Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 auch... mooi gemaakt. Misschien de puntjes ietsjes langer (en/of harder ) P.S niet schrikken als iedereen schreeuwend wegrend als je die laat zien Reageren
Rivel Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Reageren
Rivel Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Weet iemand hoe het moet met die TXD? Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Kun je dit even duidelijker omschrijven? Bewerkt: 15 augustus 2007 door DaBeast Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Met de [insert] knop . Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New". Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Oke. Di dingen zal ik later een andere txd geven, maar in TXD workshop hoe kan ik een nieuwe adden bij een andere .txd, ik opende nl. bat.txd maar hoe kan ik dan een gheel nieuwe pakken anders gaat ie altijd over de andere heen?; Met de [insert] knop . Of je kijkt ergens even bij "Image", boven in bij de werkbalk, en dan klik je op "New". Maar je modje ziet er wel mooi uit! Moet je toevoegen bij de downloads Ik doe inderdaad ook altijd de [iNS] en dan kies ik 32 bitmap . Als je klaar bent moet je zorgen dat je je toegevoegde texture compressed. Dit kan heel makkelijk door in het menu 'compress all' te kiezen . Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Dankje. Ik zal zien of ik hem vandaag aanpas of volgende week ik vertrek nl. op vakantie. En hij staat ook in de Downloaddatabase: Download V1.1 nu uit! Deze versie wijzigt de HUD in het spel naar een HUD met een ander icoontje. Nl; een bad met piekjes aan. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hang er anders wat bloed aan die puntjes Reageren
EXIT Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen) Reageren
Rivel Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen) Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 ik ben benieuwd of je daar mee een bal ver gaat slaan (volgens mij blijft ie dan hangen) Ik snap je niet. Wil je het wat meer uitleggen? hij zegt het gewoon om te lachen omdat het onmogelijk is om ermee te honkballen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.