Kinzorro Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Heey mede-Forumleden, Tijdens het spelen van GTA:VCS kwam ik paar problemen tegen, ik hoop dat jullie ze kunnen oplossen 1. Tijdens het veroveren van de Empires had ik paar bende-leden gerekruteerd (in mijn gang gevoegd) alleen ik kon ze niet meer kwijtraken, behalve door te saven maar ik heb geen zin om elke keer te saven nadat ik een bende-lid niet meer in mijn team wil. Hoe kun je dit doen op een makkelijke(re) manier? 2. Ik heb zojuist alle 15 ''jobs'' voltooid van mijn ''Protection Racket''. Mijn rang in dit bedrijf is nu ''Ultimate Badass'', kan dit nog stijgen in rang d.m.v meer jobs te voltooien? 3. Vandaag heb ik de brandweermissie's voltooid, wat betekent dat ik dus helemaal vuurbestendig ben. Geldt dit ook voor het gevecht tegen Armando Mendez in de missie: ''Light My Pyre'' waarin hij een vlammenwerper heeft? Ik hoop dat jullie me kunnnen helpen! Groetjes en alvast bedankt, -Kin- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Vraag 1 kan ik je niet mee helpen 2 =:Nee dat kan volgens mij niet meer vorhogen 3 =:Ja dan ben je vuur bestendig voor alles (denk dus niet zeker ). Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 Een antwoor dop vraag 1: Wie weet is het hadnig als je die Gasten doodknalt. Of gewoon weg rijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.