max96 Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Hoi, Ik heb net san andreas opnieuw geinstalleers maar nu is het water groen, vooral als je gaat zwemmen zijn de spetters groen. en het rook is groen en heel pixelig. raar, iemand een oplossing? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hoi, Ik heb net san andreas opnieuw geinstalleers maar nu is het water groen, vooral als je gaat zwemmen zijn de spetters groen. en het rook is groen en heel pixelig. raar, iemand een oplossing? Misschien zou het handig zijn om je videokaart van wat drivers te voorzien? Deze verhelpen meestal wat foutjes, en laten je videokaart beter functioneren. Je kunt meestal wel geschikte drivers downloaden op de site van Nvidia of Ati. Let er wel op dat je goed kijkt wat je gaat downloaden, want een verkeerde driver is slechts voor je videokaart. Hoe zie ik welke videokaart ik heb?1. Ga naar 'start' > 'uitvoeren'.2. Typ in: 'dxdiag'.3. Ga naar het tabblad beeldscherm en kijk wat voor kaart je hebt!Eventueel zou je de resolutie nog wat lager kunnen zetten. Ga hiervoor naar 'options' > 'display setup' > 'advanced'. Ik raad je tevens aan de 'anti aliasing' aan te zetten. Deze zorgt ervoor dat alles wat minder pixelachtig is. Let er wel op dat dit wat meer vraagt van je PC. Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Neeh, dit komt omdat je je spel setting op 16 bits hebt. Kies 32 bits. Scroll gewoon verder tot de achteraan 32 ziet staan. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) heel erg bedankt ikt het is me gelukt het ziet er nu beter uit Bewerkt: 14 augustus 2007 door osmgek11 Reageren
max96 Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 heel erg bedankt ikt het is me gelukt het ziet er nu beter uit Dit was mijn topic LOL, IIG bedankt ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.