steve_o Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Hallo, is de ATI Radeon xpress 1100 een goede videokaart? bij voorbaat dank Reageren
xgaming Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Hallo, is de ATI Radeon xpress 1100 een goede videokaart?bij voorbaat dank Is al wat verouderd. Als je zegt wat je budget is en je slot (agp of pci-e) kunnen we misschien een betere voor je zoeken. Post gelieve ook de rest van je pc specs (specificaties). Dus je werkgeheugen, CPU (processor), mobo. Als je het niet kan vinden: start -> uitvoeren -> typ 'dxdiag' -> druk op enter -> ja. EDIT: Ik zie net op de site van AMD (ati) dat het om een grafische engine voor een laptop gaat, ik heb er niet echt verstand van dus ik kan je niet meer verder helpen Bewerkt: 13 augustus 2007 door xgaming Reageren
steve_o Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Hallo, is de ATI Radeon xpress 1100 een goede videokaart?bij voorbaat dank Is al wat verouderd. Als je zegt wat je budget is en je slot (agp of pci-e) kunnen we misschien een betere voor je zoeken. Post gelieve ook de rest van je pc specs (specificaties). Dus je werkgeheugen, CPU (processor), mobo. Als je het niet kan vinden: start -> uitvoeren -> typ 'dxdiag' -> druk op enter -> ja. hoeft niet, was gewoon een vraag Reageren
Preddy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Vragen over Videokaarten kunnen het beste in Hardware, bij deze verplaatst. Reageren
Fl Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hallo, is de ATI Radeon xpress 1100 een goede videokaart?bij voorbaat dank Nee, het is een baggerkaart. Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 minimaal de 1550 pakken dan ikzelf heb 1650. Reageren
xgaming Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) minimaal de 1550 pakken danikzelf heb 1650. Welke versie heb je van de 1650? Sapphire Radeon X1650 Pro 256 GDDR2 of met GDDR3. Of heb je de 512 MB versie? Stel de vraag hier anders moet ik een nieuw topic openen, ga namelijk ook deze kaart weer kopen (had hem eerst ook). Alleen er zijn een paar nieuwe uitgekomen dus nu weet ik niet meer welke ik moet kopen . EDIT: Gelukkig bericht staat er, kreeg een core dump (blauw scherm) in vista, moet je opnieuw opstarten Bewerkt: 15 augustus 2007 door xgaming Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 minimaal de 1550 pakken danikzelf heb 1650. Welke versie heb je van de 1650? Sapphire Radeon X1650 Pro 256 GDDR2 of met GDDR3. Of heb je de 512 MB versie? Stel de vraag hier anders moet ik een nieuw topic openen, ga namelijk ook deze kaart weer kopen (had hem eerst ook). Alleen er zijn een paar nieuwe uitgekomen dus nu weet ik niet meer welke ik moet kopen . EDIT: Gelukkig bericht staat er, kreeg een core dump (blauw scherm) in vista, moet je opnieuw opstarten ik wou de x1650 met gddr3 en dan 256mb geheugen maar was er niet meer en kwam niet meer dus ik heb nu de ati x1650 ddr2 met 512mb geheugen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Kijk, hoe kun je in godsnaam zeggen of het een goede kaart is als we je overige specs niet weten... Als je lekker snel geheugen en een dikke proc hebt, is dit niks... Heb je een wat verouderde PC dan is dit perfect omdat je aan een zwaardere dan niks hebt... Reageren
xgaming Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Kijk, hoe kun je in godsnaam zeggen of het een goede kaart is als we je overige specs niet weten... Als je lekker snel geheugen en een dikke proc hebt, is dit niks... Heb je een wat verouderde PC dan is dit perfect omdat je aan een zwaardere dan niks hebt... Ja maar voor deze tijd is het een bagger videokaart. Flink verouderd, en een X1300 zit in een laptop. Het is wel een goede videokaart om gewoon je OS op te draaien. Maar om er games mee te spelen, niet geschikt. Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 het ligt eraan wat voor games je speelt etc en de andere specs van je pc natuurlijk. Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Kijk, hoe kun je in godsnaam zeggen of het een goede kaart is als we je overige specs niet weten... Als je lekker snel geheugen en een dikke proc hebt, is dit niks... Heb je een wat verouderde PC dan is dit perfect omdat je aan een zwaardere dan niks hebt... Ja maar voor deze tijd is het een bagger videokaart. Flink verouderd, en een X1300 zit in een laptop. Het is wel een goede videokaart om gewoon je OS op te draaien. Maar om er games mee te spelen, niet geschikt. Je kunt prima BF2 doen bijvoorbeeld op een ATi Radeon Xpress 1100. Hij is beter met games dan vrijwel iedere intel IGP. Een kaart waarmee je je OS kunt draaien is een nVidia Riva 128 met 4mb framebuffer graphics. Reageren
tjoef Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Ik zou graag GTA:sa op de PC spelen en ik heb als videokaart de ATI Radeon Xpress 1250. Ik vraag me ook af of dit een goede kaart is. Is dit ook geschikt voor Warrock, want dat zou ik ook graag spelen. bedankt alvast EDIT: laat maar, kheb net de rest van het topic eens gelezen . excuus Toch nog een vraagje: wat is het nadeel aan het spel als je een slechte videokaart hebt?? Bewerkt: 24 augustus 2007 door tjoef Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 EDIT: laat maar, kheb net de rest van het topic eens gelezen . excuus Toch nog een vraagje: wat is het nadeel aan het spel als je een slechte videokaart hebt?? Je kunt niet met de optimale instellingen, of grootste 'mooiheid' spelen, als je dit wel probeert gaat je spel langzaam of schokkerig. Speel je met wat lager, of 'lelijkere', instellingen, dan kun je wel spelen, maar ziet het er dus minder uit. Wel bestaat er nog steeds de kans dat je spel gaat schokken bij dingen die wat moeilijker zijn voor een videokaart, zoals rook of mist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.