Erulezz Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Is er een kaart waar de twee spelers icoontje liggen? Ik heb al gezocht maar noppes :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Kijk hier maar eens Bij de rode puntjes moet je zijn (is wel een beetje onduidelijk maarja) Het zijn er dus 11 zoals Brokentable zegt. op de kaart staan er maar 5. Bewerkt: 24 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Kijk hier maar eens Bij de rode puntjes moet je zijn (is wel een beetje onduidelijk maarja) Het zijn er 5 er waren er toch meer dan 5 :blink: je had tog ook 2player rampage??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Ja dat klopt die staan ook op de kaart. Maar heel moeilijk te zien Ze zijn wit. Als je heel goed kijkt zie je ze wel. Anders pas ik het ff aan. Dan maak ik ze geel,. Bewerkt: 24 december 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Er zijn 11 2player points en 5 rampages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Ja dat klopt die staan ook op de kaart.Maar heel moeilijk te zien Ze zijn wit. Als je heel goed kijkt zie je ze wel. Anders pas ik het ff aan. Dan maak ik ze geel,. ohhh ze vielen idd niet op maar nu wel maar je mist er nog 2 thnx Bewerkt: 24 december 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.