Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind de brandweerwagens van gta sa niet zo realistich ik zou graag dingen aan dat voertuig vervangen zoals de zwaailichten dat ik aan de achterkant ook nog zwaailichten heb en in de gril zou dat kunnen met een mod of met ieets anders

PS: ik ben brandweer freak dus daarom

heb ook iets gehoord dat het met memory hacking kan

Bewerkt: door osmgek11
ik vind de brandweerwagens van gta sa niet zo realistich ik zou graag dingen aan dat voertuig vervangen zoals de zwaailichten dat ik aan de achterkant ook nog zwaailichten heb en in de gril zou dat kunnen met een mod of met ieets anders

PS: ik ben brandweer freak dus daarom

heb ook iets gehoord dat het met memory hacking kan

Ik raad je aan om een brandweer uit te zoeken tussen de 1000en carmods die er online te downloaden zijn @ Google. Wat jij wilt veranderen is het model en de dummy´s die op het model staan, dit is pittig.

Als je het toch wilt proberen zou je tutorials moeten bekijken met de volgende informatie:

- Car modelling

- Het plaatsen van dummies

- Import & export van vehicles in 3dstudio.

Deze zijn zowiezo te vinden op GTAForums.com maar sommige ook wel op dit forum, daarvoor moet je even in de MasterTutorialList zijn _O_

EDIT:

Memory hacking is trouwens iets heel anders.

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:

Jarno7 Nov 2005, 21:04:55

Ik zeg het al vaker maar dit is alleen mogelijk via memory hacking.

Je kan in memory als het goed is de kleuren ervan aanpassen (Had Jacob. ook voor VC gedaan) en de snelheid.

Dus je kan er zoiets wel eruit halen

dar stond er

Jarno7 Nov 2005, 21:04:55

Ik zeg het al vaker maar dit is alleen mogelijk via memory hacking.

Je kan in memory als het goed is de kleuren ervan aanpassen (Had Jacob. ook voor VC gedaan) en de snelheid.

Dus je kan er zoiets wel eruit halen

dar stond er

Ja , maar niet dat je aan de achterkant ook zwaailichten heb. Allen de kleuren en de snelheid.

Kan je met memory hacking of iets anders ook de geluiden veranderen die je normaal hoord of met de H (of in ieder geval toeterknop) ingedrukt??

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Kan je met memory hacking of iets anders ook de geluiden veranderen die je normaal hoord of met de H (of in ieder geval toeterknop) ingedrukt??

Nee, dat doe je met een programma als SAAT. Het is erg lastig te gebruiken dus ik raad je aan om een bepaalde GUI (Graphic User Interface) te gebruiken zoals de SAAT GUI FrontEnd 1.0 van Alci. Ik weet zo ff geen downloadlink, staat in een ander topic hier. t Was een of andere Russische site dacht ik. Anyway, de sirene bevindt zich in SFX\GENRL\Bank_068\ en dan t onderste geluid. Op YouTube bevindt zich een tutorial hoe je geluiden vervangt in GTA SA. Er is (nog) geen audio modding tut op dit forum. Wil ik eigenlijkj nog wel ooit gaan schrijven. Gebruik anders ook ff de zoekfunctie op GTAForum, want er zijn meerdere topics over geluiden veranderen geweest.

En nu weer back on topic:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...