t--ajax Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Hallo, Ik heb San Andreas gekocht in de winkel en daarna geinstalleerd, het probleem alleen is dat als ik mijn saved game wil openen er bij "Saved Games" in plaats van mijn saved game "Saved Game File Corrupted", met het gevolg dus dat ik hem niet meer kan openen, Dan is er nog een tweede probleem, heel vaak blijft hij bij het openen van een new game (omdat ik geen saved game heb) hangen op de helft van het laden. Help me! Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) t--ajax zei: Hallo,Ik heb San Andreas gekocht in de winkel en daarna geinstalleerd, het probleem alleen is dat als ik mijn saved game wil openen er bij "Saved Games" in plaats van mijn saved game "Saved Game File Corrupted", met het gevolg dus dat ik hem niet meer kan openen, Dan is er nog een tweede probleem, heel vaak blijft hij bij het openen van een new game (omdat ik geen saved game heb) hangen op de helft van het laden. Help me! Alvast bedankt Het eerste probleem komt aardig vaak voor. Een mogelijke oplossing vind je in dit topic. Daar wordt het één en ander uitgelegd over hoe je het kan omzeilen/oplossen. Mocht dat niet helpen, dan heb ik nog een alternatieve oplossing, dat is namelijk het maken van een gastaccount. Hoe maak ik een gast account? 'Start' > 'configuratiescherm' > 'gebruikers accounts' > 'gast' > 'gastaccount inschakelen'. Zodra je je gast account gemaakt hebt, meld je je even af en probeer je het via je nieuwe account. Dit zijn momenteel de oplossingen die ik voor je heb. Ik hoop dat het lukt! Je tweede probleem kan met verschillende dingen te maken hebben. Zo kan dit door gebruik van mods komen, maar ook doordat er bijvoorbeeld iets is misgegaan bij het installeren van GTA. Om zulke 'vage' problemen op te lossen raad ik men altijd even aan het spel opnieuw te installeren. Als je dat al eens hebt gedaan en je ook geen mods gebruikt, dan raad ik je aan eens te kijken naar de minimale systeemeisen van GTA waaraan je PC moet voldoen: Bewerkt: 13 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 BIj mijn oude computer werkte dat niet , ik moest toen nog een acount maken met een G erin ,dus werd het Martijn's Game Acount Er is ook nog een moeilijkere manier maar dat is bijna niet te doen als je weinig of geen verstand heb van computers en windows enzo. Reageren
t--ajax Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Oke, nu heb ik weer een probleem, alles is opgelost van het vorige probleem, maar het probleem nu is, als ik een new game wil starten stopt hij toch weer halverwege, maar nu sluit hij af en komt er dat hij afgesloten moet worden en verzenden/niet verzenden, opnieuw installeren helpt niet, en mijn computer voldoet aan alle eisen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.