Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Bij mij Sony Ericsson W810i Walkman phone zitten van die oortjes en van die extra opzet stukkjes. 2 van die opzet stukjes zijn niet van Rubber (als de andere 4) maar van een soort stof die je vaak bij Disc-mans (verkopen ze die dingen nog? xd). Maar mijn vraag is: Hoe doe ik die dingen in vredes naam op de oortjes zelf? Greetz Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Ze zijn inderdaad niet makkelijk erop te krijgen, maar ze zijn best wel uitrekbaar. Maar ik heb geen idee wat het nut is, misschien om de luidsprekertjes te beschermen? In ieder geval niet om mee te luisteren want je hoort bijna niks... die zwarte dingetjes erboven kan je er dus omheen doen... Bewerkt: 14 augustus 2007 door SoaDT0M Reageren
Youp Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ik snap wat je bedoelt, en zelf heb ik er ook moeite mee. Eerst had geprobeerd om eerst de bovenkant erop te doen dan uitrekken voor de onderkant. Doe dit niet! Daar ging mijn eerste stoffen bescherm, opvul ding al. Er zat een gat in. Nou is het bijna onmogelijk dus om dat ding erom te krijgen, maar wat ik alleen nog kan bedenken is om beide kantjes er tegelijk overheen te trekken. Aangezien niks ontleedbaar, en er niks speciaals te doen valt met je oortjes en doekjes. Ik wil het wel een keer proberen voor je, aangezien ik alleen nog 1 hele heb als ik hem kan vinden. Kortom denk ik dat je het zonder moet stellen aangezien de oortjes te groot zijn/omhulseltjes te klein zijn volgens mij, of je moet andere zien te vinden. Misschien verkopen ze die dingen in de winkel. Veel succes! Overigens heb ik de k750i, maar ik denk dat de oortjesgrootte en omhulselgrootte hetzelfde zijn. Bewerkt: 14 augustus 2007 door Youp Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hey bedankt voor het reageren. Ik denk zelf dat die dingen er niet bij horen , aangezien de oortjes zonder rubbertjes niet meer zijn dan pinnetjes met een dwarsdoorsnede van een centimeter fso. Dus dat past gewoon neit. De rubbertjes werken wel goed dus het maakt niet uit. Greetz Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Beetje laat misschien, maarja. Ik heb die stoffen dingen niet bij mijn w810i gekregen, alleen 6 (3 paar van verschillende afmetingen) rubberen dopjes erbij, dus ik gok inderdaad dat ze er niet bij horen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.