J-star Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Ja, die zoek ik, welke TXD is dat? J-Star Bewerkt: 13 augustus 2007 door J-star Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 *plaatje*Ja, die zoek ik, welke TXD is dat? J-Star Dat is 'artict3.txd'. Nu vraag je je vast af: Hoe weet hij dat zo snel?'Nou, met een paar handige tools kun je daar zo achter komen. Ik zal het je even uitleggen, zodat je het in het vervolg zelf na kan gaan. Je moet als eerste even weten naar wat je zoekt. In dit geval dus een trailer. Deze trailer heet 'artict' in je 'GTA3.img', nu is dat misschien wel iets dat je moet weten, maar je had het ook van WikiGTA kunnen halen (met je muis op het bolletje gaan staan!). Je opent dan je 'GTA3.img' en je zoekt naar '.txd' bestanden van 'artict'. Ik kom er in totaal drie tegen, namelijk deze: artict1.txd artict2.txd artict3.txd Ik extract ze vervolgens allemaal naar een map, omdat ik niet precies weet welke het is. Ik download dan TXD workshop en ik open met dat progamma het betreffende '.txd' bestand. Je ziet dan direct of je de juiste texture hebt, en in dit geval is dat dus 'artict1.txd'. Reageren
J-star Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Oke Thnx man J-Star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.