Kismo Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Zoals ik al in het onderwerp heb gezegt, Mijn minder goede laptop is beter als mijn (technies gezien mijn pc) Een vriend van mij en ik wilden samen een spel op internet spelen, Wij naar de stad en het spel "Battlefield 1942" gekocht omdat dat niet te zwaar zou zijn voor mijn laptop, (mijn vriend heeft thuis geen internet dus samen op mijn computers). Nu is het geval op mijn laptop waar mijn maat dus op zit werkt hij uitstekend !! Maar op mijn desktop heb ik heel veel problemen met de grapics ?? Hoe kan dit ?!? Mijn computer : Windows xp S2 HDD : 160 GB WerkGeheugen : 768 MB Mijn laptop : Windows xp S1 HDD : 40 GB WerkGeheugen : 192 MB De grapics kaarten weet ik zo niet (videokaarten) maar het lijkt me dat dat niet al te veel invloed kan hebben op mijn pc Ook de simpelste kleinste spellen die je bewijzen van spreken ook via je telefoon zou kunnen spelen heeft mijn computer meer moeite mee als mijn laptop. Ik zou hier graar raad in willen hebben, Bedankt !! Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 De grafische kaarten (videokaarten) hebben juist wel invloed, vooral bij spelletjes. Dus het kan dat je deskop geen goede videokaart heeft of geen videokaart maar alleen eentje die in je moederbord zit. En kijk ook is bij de instellingen of de graphics wel op high staan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ga maar even naar start > (uitvoeren >) en daar type je dxdiag en dan klik je op beeldscherm. Dan weten we meer. Reageren
Kismo Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ga maar even naar start > (uitvoeren >) en daar type je dxdiag en dan klik je op beeldscherm. Dan weten we meer. Oke dat heb ik gedaan hier het resultaat bijgevoegd via een plaatje bedankt alvast weer !!! Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Vaak zijn spyware en virusen het probleem... Als mijn PC te langzaam word formateer ik hem meestal, en dat verhoogt de snelheid extreem als je veel klerezooi geinstaleerd had staan. Is het overigens mogelijk om windows XP te draaien op een laptop van 192mb? Mijn laptop gebruikt 500mb alleen al met de basisprogrammas die opstarten bij het opstarten Natuurlijk kan het ook zijn dat je een grapic-card update nodig hebt, kijk op de site van het product en download de laatste versie, ook van direct-X dat helpt vaak al een heleboel. Werkt het dan nog steeds niet, dan zul je het eerste gedeelte van dit berich weer door moeten lezen. Bewerkt: 14 augustus 2007 door Bradley H. Reageren
Le MrG Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Je videokaart op dat plaatje heeft 32mb geheugen, dat schiet op zeg Reageren
gta_rulez Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) 32 MB kom je inderdaad niet ver mee nee. Dat is voor bijna alle spellen gewoon te weinig. Bewerkt: 14 augustus 2007 door gta_rulez Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Geintregeerde videokaart... En je laptop? Die heeft zeker een 8800GTX ofzo xD Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Precies de dezelfde videokaart die mijn vader heeft! Kan nog geen eens Bob de bouwer spel spelen Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Precies de dezelfde videokaart die mijn vader heeft!Kan nog geen eens Bob de bouwer spel spelen Noes, als je bob de bouwer niet kunt spelen, kun je de pc beter weggooien, dat spel moet je gewoon kunnen spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.