TheGtaSecret Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 wat is een oyster location.. er zijn er vijftig in het spel maar ze zijn nodig voor de 100%.. wat moet je ermee doen?? en wat is dit?? prettige feestdagen van 'TheGtaSecret' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Het zijn gewoon oesters die in het water liggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 een plaats waar je Oysters kunt vinden he, er zijn er 50 verspreid over heel san andreas. Weet niet precies wat de beloning is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Het zijn gewoon oesters die in het water liggen dus ge moet die gewoon pakke zoals de hidden packs bij vice city?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ja, gewoon onderwater gaan en er naar toe zwemmen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 als je ze alle 50 hebt gebeurd er wat met je sex-appeal weet niet wat want ik heb ze nog niet allemaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 als je ze alle 50 hebt gebeurd er wat met je sex-appealweet niet wat want ik heb ze nog niet allemaal Je sex-appeal gaat omhoog en je lungcapacity ook. Hier kun je ze vinden. En ze zijn idd. nodig om 100% te halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 als je ze alle 50 hebt gebeurd er wat met je sex-appealweet niet wat want ik heb ze nog niet allemaal en wat gebeurt er als je alle graffiti sprays hebt gekleurd (dit heb ik al allemaal) maar er kwam gewoon op van 'all tags spray' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 als je ze alle 50 hebt gebeurd er wat met je sex-appealweet niet wat want ik heb ze nog niet allemaal en wat gebeurt er als je alle graffiti sprays hebt gekleurd (dit heb ik al allemaal) maar er kwam gewoon op van 'all tags spray' Bij de sprays komen er wapens in The Johnson House te liggen en bij de PhotoOps komen er wapens bij CJ's garage in SF te liggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 als je ze alle 50 hebt gebeurd er wat met je sex-appealweet niet wat want ik heb ze nog niet allemaal en wat gebeurt er als je alle graffiti sprays hebt gekleurd (dit heb ik al allemaal) maar er kwam gewoon op van 'all tags spray' Bij de sprays komen er wapens in The Johnson House te liggen en bij de PhotoOps komen er wapens bij CJ's garage in SF te liggen. ik ebn het even gaan nakijken op mijn play2 en kan het zijn dat dit een motolov cocktail is en een shotgun?? bedankt e .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ah zo, als je alle photo ops hebt krijg je dus wapens bij CJ's garage. Ik heb er nog maar 13 ga ik nu even verder zoeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) deze site is iets makelijker vind ik ***link verwijderd*** PS: als je op back klikt dan kan je ook via die site alle grafaties alle foto's en alle paardendingen Bewerkt: 27 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) deze site is iets makelijker vind ik ***link verwijderd***PS: als je op back klikt dan kan je ook via die site alle grafaties alle foto's en alle paardendingen ja das goeie site trouwens maar ik gebruik ook die van ***** want dat is echte goeiste site vind ik Bewerkt: 27 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Zoals eerder vermeld kun je in dit topic de lokaties en de rewards vinden van de Oysters. Reward voor de andere collectables zijn in deze sectie te vinden. SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts