Jump to content

gta online?

Recommended Posts

Geplaatst:

yu gamers ik bn een heel groete fan van gta san andreas en vroeg me al een hele tijd af of je gta sa online kunt downloaden zonder het spel zelf want heb sa al 3 jaar op ps2,is het mogenljk of niet?

alvast bedankt!!

Geplaatst:

Ik begrijp je vraag niet volledig, want ik twijfel tussen twee dingen. Óf je vraagt om een downloadlink van de PC-versie van 'GTA: San Andreas', óf je vraag naar de mogelijkheid om 'GTA: San Andreas' online te kunnen spelen (SA:MP, MTA, etc.) zonder dat je daarbij de PC-versie in je bezit hebt.

Wat je vraag ook is, ik moet je sowieso teleurstellen: Ten eerste is het downloaden van (in dit geval) 'GTA: San Andreas' illegaal, dus hier mogen wij jou sowieso niet mee helpen.

Ten tweede is het in jouw huidige status niet mogelijk om online multiplayermodificaties als SA:MP of MTA te spelen, aangezien je niet in het bezit bent van de PC-versie. Deze heb je wel nodig, want de downloadbare multiplayermods zijn geen volledige games, dus je zult het volledige spel ook nodig hebben.

Aangezien jij zo'n grote GTA-fan bent, ga ik er vanuit dat je ook wel €20,- opzij kunt leggen voor deze game. ;)

Geplaatst:

ok meci k heb nu voldoende informatie en e hebt gelijk ik zal gw gta sa voor de pc gaan kopen want zoveel kost hij toch niet meer en bedank voor je antwoord

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...