-eend- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) M'n eerste. En druk op: Klik voor ware grote! Anders is ie zo... vervaagd. Verwijder die streep resten morgen Bewerkt: 14 augustus 2007 door -eend- Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ROFL, Erg leuk gemaakt. Ik maakte het een paar maanden geleden ook eens maar di t is vele gaver 8/10 Reageren
-eend- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Lijnen deels weggehaalt, dat rondje was niet zichtbaar... Nu is ie mooier: Bewerkt: 14 augustus 2007 door -eend- Reageren
-eend- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ja.. Nog een nieuwe, alleen niet ingekleurd Ik noem het: Schoenbal Bewerkt: 14 augustus 2007 door -eend- Reageren
SWYV Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 heb toch geduld voor iemand die reactie geeft >>> Door RonaldVC: Is er een dag niet gereageerd in je topic mag je het omhoogbumpen, als er maar wel rekening gehouden wordt met de situatie, bijvoorbeeld dat het vakantieperiode is en dat het dan wat rustiger is. Bovendien is moderatorgedrag niet toegestaan, dus deze post was niet nodig..<<< Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik vind ze beetje zwak afgewerkt sorry maar zet met Flash je Smooth aan en je hebt al veel mooieren lijnen, zorg dat alles gewoon op elkaar aanluit en het ziet er al leuker uit... Ook zou je de framerate omhoog kunnen kricke en meer frames kunnen doen... dit kost meer tijd maar heeft natuurlijk een mooier eindresultaat... Reageren
-eend- Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hoe bedoel je zwak afgewerkt? Duw je wel op; klik hier voor volledige grote, ofzo? Anders is ie idd verlept.. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ja dat doe ik , (ik heb het nu over die voete he )... Ook zie ik bij die rechtervoet ineens een stip zitten halfverwegen.... En met slecht afgewerkt bedoel ik dat je erg kartelig is ... Reageren
PrI3sT Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 die schoen vind ik geinig en die pong is wel goed mar ik heb al betere gezien mijn mening Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.