David22 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 De titel zegt het al, op/in welke game kan jij je helemaal afreageren als je kwaad ofzo bent? Ik persoonlijk in GTA Vice City, lekker iedereen doodknallen Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Alle GTA serie's vanaf Vice City Daar kan je lekker ieder1 vermoorden. Maar zo vaak ben ik ook weer niet boos hoor ( hmm raar topic ) MVG gtaman122 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 GTA SA , welke anders Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Postal 2, die staat op nummer 1 van de 10 meest verboden spellen. Echt het ultieme spel om op af te reageren Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Dahaaaa! SA-MP + hacks Ga op een server waar je nooooiit komt maar wel druk is en schiet iedereen aan gort. Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 geen, ik reageer me liever af op echte dingen en personen ( niet dat ik dat zomaar doe ) dan een game dat geeft me geen rust. Reageren
Follow Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Halo 2 Live of de laatste missie, die tarturas overhoop knallen, hij kan niet dood, alleen als er met de Beam Rifle op hem geschoten word, maar ik vuur dan lekker ervoor op hem. En de beste manier is ook op Halo 2 doormiddel van IWHBYD skull, alleen nog nooit kunnen pakken, echt de moeilijkste skull die er is in Halo 2 omdat hij op weinig manieren kan krijgen en 1/7 keer verschijnt.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) GTA SA.(iedereen ff neerknalle) the godfather.(iedereen met dynamiete en bomme opblaze ) Bewerkt: 17 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
SWYV Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 bah zo lage spelletjes dat jullie gebruiken om te afreageren, geef me SCARFACE of Saints Row of anders ook BLACK Reageren
Eli R Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Lekker aimbotten op de originele Call of Duty helpt ook gigantisch, echt fantastisch al die mensen te zien ragen. Reageren
michael50000 Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 bah zo lage spelletjes dat jullie gebruiken om te afreageren, geef me SCARFACE of Saints Row of anders ook BLACK van black wordt ik nu net gefrustreert :pkvin da wel magagoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.