Jump to content

Dé ultieme afreageer game

Recommended Posts

Geplaatst:

De titel zegt het al, op/in welke game kan jij je helemaal afreageren als je kwaad ofzo bent?

Ik persoonlijk in GTA Vice City, lekker iedereen doodknallen :D

Geplaatst:

Alle GTA serie's vanaf Vice City :Y

Daar kan je lekker ieder1 vermoorden. Maar zo vaak ben ik ook weer niet boos hoor :schater:

( hmm raar topic )

MVG gtaman122

Geplaatst:

Postal 2, die staat op nummer 1 van de 10 meest verboden spellen. Echt het ultieme spel om op af te reageren ^_^

Geplaatst:

geen, ik reageer me liever af op echte dingen en personen ( niet dat ik dat zomaar doe ) dan een game

dat geeft me geen rust.

Geplaatst:

Halo 2 Live of de laatste missie, die tarturas overhoop knallen, hij kan niet dood, alleen als er met de Beam Rifle op hem geschoten word, maar ik vuur dan lekker ervoor op hem.

En de beste manier is ook op Halo 2 doormiddel van IWHBYD skull, alleen nog nooit kunnen pakken, echt de moeilijkste skull die er is in Halo 2 omdat hij op weinig manieren kan krijgen en 1/7 keer verschijnt.. :N

Geplaatst: (bewerkt)

GTA SA.(iedereen ff neerknalle)

the godfather.(iedereen met dynamiete en bomme opblaze :puh:)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Lekker aimbotten op de originele Call of Duty helpt ook gigantisch, echt fantastisch al die mensen te zien ragen.

Geplaatst:
bah zo lage spelletjes dat jullie gebruiken om te afreageren, geef me SCARFACE of Saints Row of anders ook BLACK

van black wordt ik nu net gefrustreert :pkvin da wel magagoe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...