karamanci Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hey,, Als ik Gta sa Aandoe gaat het goed maar waneer de spel aan het laden is komt er : In gta sa.exe is een fout opgetereden en moet worden gesloten... En dan moet ik klikken van Niet verzenden en Verzenden . Maar nu kan ik GTA Sa niet spelen!!!! Waarom start GTAsa niet aan? Ik pakte alleen een taxi.dff van Gta 3.img Maar die heb ik er weer teruggelegd maar toch start het niet!!! Altublieft help me . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hey,, Als ik Gta sa Aandoe gaat het goed maar waneer de spel aan het laden is komt er : In gta sa.exe is een fout opgetereden en moet worden gesloten...En dan moet ik klikken van Niet verzenden en Verzenden . Maar nu kan ik GTA Sa niet spelen!!!! Waarom start GTAsa niet aan? Ik pakte alleen een taxi.dff van Gta 3.img Maar die heb ik er weer teruggelegd maar toch start het niet!!! Altublieft help me . Als je iets terugstopt, moet je er altijd weer even voor zorgen dat het spel de bestanden leest. Ga dus voor de zekerheid nog even naar: 'commands' > 'rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt, moet je het nog eens proberen. Doet hij het daarna nog niet, dan raad ik een simpele herinstallatie aan. Op die manier worden alle originele bestanden weer aan het spel toegevoegd, zo ook de Taxi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.