Jump to content

straaljager

Recommended Posts

Geplaatst:

je kan op twee manieren vliegen

op een helikopter agtige manier en op gewone snelheid, maar ik weet niet hoe je dat kan switchen....als iemand dat weet kan die mij dat dan aub zeggen

Geplaatst:

volgens mij moet je op die rechter console klikken en een vraagje waar heb jij die straaljager gevonden? :huh:

Geplaatst: (bewerkt)
je kan op twee manieren vliegen

op een helikopter agtige manier en op gewone snelheid, maar ik weet niet hoe je dat kan switchen....als iemand dat weet kan die mij dat dan aub zeggen

je moet de r3 pook 1 a 2 sec naar voren houden dan ga je sneller en 1a2 sec naar achter houden dan ga je weer (zeer)langzaam

de straaljager vind je in de NO FLY ZONE of als je alles zilver of goud hebt gehaald bij de vliegschool vind je hem ook bij de vliegschool in een hangar

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:

waar staat ie dan in de no fly zone ik kom daar wel eens en er staat een vrachtwagen die jeep en een heli maar geen straaljager

Geplaatst:
waar staat ie dan in de no fly zone ik kom daar wel eens en er staat een vrachtwagen die jeep en een heli maar geen straaljager

bij mij staat hij een stuk verder dan de truck en de jeep bij de hangar om precies te zijn.

ik heb de straaljager wel vrij gespeelt bij de vliegschool misschien ligt het daar aan

Geplaatst: (bewerkt)
De straaljager vind je in de NO FLY ZONE of als je alles zilver of goud hebt gehaald bij de vliegschool vind je hem ook bij de vliegschool in een hangar

Helemaal niet waar als de vliegschool op goud is krijg je de hunter en niet de hydra.

de hydra krijg je na de missie "vertical bird" en dan blijft ie in de hangar terugkomen hoe vaak je m ook pakt

Bewerkt: door pluutje
Geplaatst:

Na de missie Vertical Bird staat hij idd op de Airstrip, staan er 2 in de NoFly-zone en staat er 1 op de vliegdekschip in SF.

Meer info is te vinden door op hydra te zoeken via de zoekfunctie.

SLOTJE

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...