-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik zat op me Admin cp te kijken op IPBfree, toen ging ik even naar image's. Ik zat even te kijken en ik wou een pip veranderen maar ik delete hem en toen heb ik nog een paar Image's gedelete Kan ik dat weer terug krijgen of moet ik nu en heel nieuw forum aan maken? Er is wel een backup ervan alleen ik weet niet hoe ik die moet activeren Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? MVG gtaman122 Reageren
Rivel Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Kijk even op de forums van IPB daar vind je het vast wel of donwload een niew skin pakke tof maak ze opnieuw. Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Kijk even op de forums van IPB daar vind je het vast wel of donwload een niew skin pakke tof maak ze opnieuw. hmm er is wel een backup van alleen als ik die wil activeren kan het niet ik kan die ouwe waarvan ik die image's heb gedelete niet verwijderen MVg gtaman122 Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Kijk even op de forums van IPB daar vind je het vast wel of donwload een niew skin pakke tof maak ze opnieuw. hmm er is wel een backup van alleen als ik die wil activeren kan het niet ik kan die ouwe waarvan ik die image's heb gedelete niet verwijderen MVg gtaman122 Kan je melden wat voor fout je krijgt als je de backups wilt activeren? Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Uhh ik kan ze niet activeren bij de plek waar meestal delete staat staat nu zoiets: je kunt het niet verwijderentodat er andere zijn toegevoegd ofzo Sorry voor de slechte uitleg Ik heb er wel een copey van alleen ik snap niet hoe ik hem activeer Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Uhh ik kan ze niet activeren bij de plek waar meestal delete staat staat nu zoiets: je kunt het niet verwijderentodat er andere zijn toegevoegd ofzo Sorry voor de slechte uitleg Ik heb er wel een copey van alleen ik snap niet hoe ik hem activeer Alvast bedankt MVG gtaman122 Je kan naar hun support forums gaan: http://ipbfree.com/home/forums/forumdisplay.php?f=6 En daar vragen ''How can I activate my Backup?'' Tevens heb ik gelezen dat je geen backups zelf kan maken. IPBFree maakt ze aan het einde van de week. Dus eergisteren. Je hebt geluk. Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Waar normaal delete staat staat nu: Deallocate before removing Wat betekent dit? Hier een screeny plz help me (sorry als de screen te groot is) Hier kan je hem bete rbekijken HIEr een betere screeny Ik heb nu weer iets: je weet topch rechts boven staat bijv gtaforumz dat is dan de homepage maar daarvoor staat iets raar namelijk dit: <{F_NAV}> wtf is dit? Sorry voor de taal maar ik ben een beetje in paniek MVG gtaman122 kijk maa rop me forum (zie handtekening) Bewerkt: 14 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Waar normaal delete staat staat nu: Deallocate before removing Wat betekent dit? Volgens mij iets van: ''Locate (verwijs, blader) het voor het verwijderen'' Dus je hebt iets nodig die je moet Bladeren (netzoals op Imageshack), en dan pas kan je deleten. Maar even nog een keer want ik snap het niet zo goed. (Sorry daarvoor) Je hebt een pip verwijderd (dat weet ik wel) En nog images, welke images??? Uit Board Wrappers ofzo? Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Jongens ik krijg een mail cvan de site dat er een fout is ofzo en dat ze het gingen sluiten Ik heb nu een nieuw forum als je de link wil PM me Maar heel erg bedankt voor alle hulp MVG gtaman122 Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Jongens ik krijg een mail cvan de site dat er een fout is ofzo en dat ze het gingen sluiten Ik heb nu een nieuw forum als je de link wil PM me Maar heel erg bedankt voor alle hulp MVG gtaman122 Wat raar dat IPBFree dat doet. Ik snap niet wat er fout was met je forum, zag er keurig en netjes uit. Raar... Als ik jou was zou ik eigenlijk overstappen naar een andere zoals InvisionFree: want stel jij maakt een hele goede Forum en ze sluiten het weer. Maar het is natuurlijk jou keuze. Succes met je nieuwe forum. Reageren
-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Jah maar met invisionfree mag je geen NL praten MVG gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.