-Omar- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Is het schadelijk als je San Andreas vastloopt en je zet hem met de knop ACHTER je computer uit? Kun je daardoor problemen krijgen met je PC? Want soms loopt me San ANdreas vast en dan moet ik hem met de achter knop uitzetten dan denk ik toch hmm mischien is het niet goed Sorry voor de onduidelijke brief Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Is het schadelijk als je San Andreas vastloopt en je zet hem met de knop ACHTER je computer uit?Kun je daardoor problemen krijgen met je PC? Want soms loopt me San ANdreas vast en dan moet ik hem met de achter knop uitzetten dan denk ik toch hmm mischien is het niet goed Sorry voor de onduidelijke brief Alvast bedankt MVG gtaman122 Die knop achter je PC zorgt ervoor dat je PC in één keer abrupt afsluit. Een PC op die manier afsluiten is sowieso niet goed, en daar kan schade door ontstaan. Ik heb het wel eens meegemaakt, dus ik kan uit ervaring spreken. Natuurlijk is het niet zo dat één of een paar keer meer directe gevolgen heeft, maar als je het vaak doet, raad ik je toch aan een alternatieve manier te zoeken. Loopt GTA vast, probeer dan terug te switchen naar Windows via ALT + TAB, of probeer het proces te beëindigden via 'CTRL' + 'ALT' + 'DEL'. Mocht dat ook niet lukken, dan kun je je opstartknop even een tijdje inhouden, soms sluit je PC dan wel op een juiste manier af. Natuurlijk is er ook nog de re-set knop, die ik gewoon zou gebruiken als de bovenstaande opties niet zouden werken. Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Sorry dat ik niet reageerde maar erg bedankt ik ga toch maar wat uitkijken Maar bedankt -Matthijs- MVG gtaman122 Reageren
osmgek11 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 ik gebruik ook altijd de aan en uit knop maarja ik had het 1 keer te veel gedaan toen moest ik windows xp opnieuw instaleren dus niet veel meer gebruiken Reageren
-Omar- Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 WTF oke ik ben er al mee bezig ( gebeurt nu haast niet meer ) Maar hoe sloot jij hem dan af? Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.