peter99 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb een tijd geleden ARmax gekocht maar die deed het op mn ouwe ps2 niet, en dus daarom probeerde ik heb om de nieuwe kleine dunne ps2 mijn zusje en daar deed hij het wel. ik even uittesten met tomb raider: legend en die werkte, daarna ging ik het met san andreas proberen maar de eerste keer kwam "Saving settings" maar niet verder met saven, ik probeerde het opnieuw, toen lukte het wel maar iedere keer als ik nu hetzelfde probeer komt hij maar niet verder in het opslaan weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen ? Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Nou weet ik niet precies wat ARMax is, maar het klinkt als een soort van cheatdevice? Dan raad ik je aan om in bijvoorbeeld in het Algemeen Games Forum of het Soft-/Hardware forum te kijken. Het heeft weinig met SA zelf te maken toch? En mensen met verstand van SA hebben lang niet altijd verstand van ARMax. Bewerkt: 14 augustus 2007 door K.O. Reageren
peter99 Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 kan iemand dit topic dan even verplaatsen ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik raad je als eerste aan om even de laatste update binnen te halen, dit gaat het makkelijkst met de bijgeleverde software voor de PC, als het goed is heb je namelijk 2 discs: 1 met armax voor de PS2 en 1 met software voor de PC. Dan moet je die update even op een USB-stick zetten en in je PS2 stoppen, eventueel op je Memory-Card zetten maar dat is niet nodig, tevens is zo'n update rond de 3MB terwijl de standaard Memory-Card 8MB kan opslaan en dan zou je Memory-Card al vol kunnen zijn. Ten tweede zijn er verschillende versies van GTA San Andreas voor de PS2 in omloop, elke versie heeft weer andere codes, dus je moet wel van de juiste versie de codes aanzetten. Dan is er nog de mogelijkheid dat er voor jou versie van SA geen codes beschikbaar zijn, maar dit kan met de dag veranderen en daarom raadde ik je al aan om de laatste update (met codes) binnen te halen. Succes Reageren
peter99 Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Die keer dat het wel lukte deden de codes het, ik heb met sinterklaas (het jaar van de releas) san andreas aangeschaft En ik heb maar een cd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Die keer dat het wel lukte deden de codes het, ik heb met sinterklaas (het jaar van de releas) san andreas aangeschaft En ik heb maar een cd Ook zonder de software voor de PC kan je die update downloaden, ga hiervoor naar codejunkies.com. Ga dan naar het support gedeelte, kies daar jou versie van armax. Daar wordt je uitgelegd hoe je de laatste update kan binnenhalen. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.