sevaboy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Police Academy: Police Academy is de naam van een komische filmreeks van 7 delen, een TV-serie en een tekenfilmserie. Momenteel is men bezig met de voorbereidingen voor een achtste deel. De filmreeks gaat over een politieschool waar een aantal studenten wordt opgeleid tot politieagent. Tijdens de opleiding en de periode die daarop volgt ontstaan er onverwachte komedische wendingen. De serie begon met Police Academy (1984), die uiteindelijk 6 vervolgen kreeg. De eerste zes films kwamen uit in de jaren 80. De zevende in 1994. Daarnaast kwamen er twee spin-offs in de vorm van een animatieserie en een tv-serie. Meningen: De meningen over de "Police Academy"-filmreeks lopen nogal uiteen. Veel mensen vinden het leuke films om eens in de zoveel tijd te kijken, terwijl anderen het de slechtste films aller tijden vinden. De meeste mensen vinden deel 1 van de filmreeks het leukst, de latere afleveringen waren beduidend minder succesvol. De films Police Academy Nadat de nieuwe burgemeester besluit dat de politiescholen voortaan alle mensen die de opleiding willen volgen toe moet laten, ongeacht lengte, gewicht en huidskleur, loopt het aantal storm met de aanmeldingen. De film volgt een groep van allesbehalve voorbeeldige rekruten die zichzelf proberen te bewijzen als agent. Verschenen: 1984 Regisseur: Hugh Wilson Police Academy 2: Their First Assignment Na hun opleiding te hebben voltooid worden de rekruten uit deel 1 tewerkgesteld op een van de ergste politiebureaus in de stad. Dit omdat de omgeving hier wordt geteisterd door een graffitibende. Luitenant Mauser ondermijnt hun werk echter, in de hoop dat hij Kapitein Pete Lassard kan laten ontslaan. Verschenen: 1985 Regisseur: Jerry Paris Police Academy 3: Back in Training Wanneer de gouverneur besluit dat twee politiescholen te duur zijn en er een zal moeten sluiten, barst een strijd los waarin beide scholen moeten proberen te bewijzen de beste te zijn. Om Eric Lassard bij te staan keren de rekruten uit deel 1 terug naar de academie, samen met een hoop nieuwe rekruten. verschenen: 1986 Regisseur: Jerry Paris Police Academy 4: Citizens on Patrol Om de politie werk uit handen te nemen word het "Citizens on Patrol", ofwel "Burgers op Patrouille"-project opgericht, waarbij enkele burgers een korte opleiding krijgen om klein politiewerk te kunnen doen. Luitenant Harris ziet niets in het plan en probeert het project te saboteren. verschenen: 1987 Regisseur: Jim Drake Bewerkt: 14 augustus 2007 door sevaboy
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik vindt deze film zo flauw Het enige wat leuk is als die neger die geluidjes immiteert
sevaboy Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) *dubbelpost*(vervolg) Police Academy 5: Assignment Miami Beach Het blijkt dat Eric Lassard allang met pensioen had moeten gaan en per direct zal moeten stoppen met zijn werk op de Academie. Harris zal hem vervangen. Voor het zover is neemt Lassard iedereen mee naar Florida om de politieconferentie daar bij te wonen, waar Lassard een onderscheiding zal krijgen. In Florida wordt Lassard’s koffer verwisseld met een koffer gestolen diamanten, die de dieven vervolgens terug proberen te krijgen. verschenen: 1988 Regisseur: Alan Myerson </a> <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Police_Academy_6" target="_blank">Police Academy 6: City Under Siege Wanneer de stad plotseling wordt geteisterd door reeks misdaden gepleegd door een trio juwelendieven, worden de agenten van de politie academie erbij geroepen om ze een halt toe te roepen. verschenen: 1989 Regisseur: Peter Bronerz </a> <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Police_Academy_7" target="_blank">Police Academy: Mission to Moscow De agenten van Lassards academie worden uitgenodigd om in Rusland het plaatselijke politieteam te komen versterken in de strijd tegen een beruchte internationale crimineel. verschenen: 1994 Regisseur: Alan Metter </a> Police Academy 8? Er zijn al lange tijd geruchten dat er in <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/2007" target="_blank">2007 een nieuwe Police Academy zal uitkomen. De bedenker van de serie, Paul Maslansky, besloot hiertoe nadat hij had gezien hoe goed nieuwe films over oudere series’s zoals Starsky & Hutch het deden. Bijna de volledige originele cast zal voor deze film aanwezig zijn. Uitzondering is Tackleberry wegens het overlijden van acteur David Graf. Momenteel wacht de film nog altijd op een producer. Het is dan ook onzeker of de film nog doorgaat. (wegens problemen is me post onoverzichtelijk en kan ik tijdelijk niet meer info geven) Bewerkt: 14 augustus 2007 door sevaboy
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik vind het altijd wel leuke films !
sevaboy Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 dat zijn echt wel zalige films Je weet het,jammer heeft Mediamarkt de box niet
NandroDavids Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (wegens problemen is me post onoverzichtelijk en kan ik tijdelijk niet meer info geven)Hoe moeilijk is het om puur tekst te kopiëren en te plakken? Lijkt me niet zo moelijk, maar blijkbaar is het vrij lastig om al die codes van Wikipedia correct te kopiëren. Maar goed, een topic aanmaken met enkel geripte informatie is totaal niet zinnig: Wil men iets van Police Academy weten, dan kent men zelf de weg wel naar Wikipedia.Gesloten wegens het enkel en alleen kopiëren/plakken van informatie
Recommended Posts