Jump to content

Help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij SA kan je z'n low rider car ofzo krijgen...

Die heb ik gekregen.

En die eerste missie gehaald ... alleen toen moest ik weer naar de road alleen toen had ik hem per ongeluk kapot gereden.

Nou kan ik een andere missie niet doen, waar ze illegaal gaan racen!

Weet iemand waar je zon ding kan halen of iets anders?

B.v.d.

,Gz Jurrib

Geplaatst:
Bij SA kan je z'n low rider car ofzo krijgen...

Die heb ik gekregen.

En die eerste missie gehaald ... alleen toen moest ik weer naar de road alleen toen had ik hem per ongeluk kapot gereden.

Nou kan ik een andere missie niet doen, waar ze illegaal gaan racen!

Weet iemand waar je zon ding kan halen of iets anders?

B.v.d.

,Gz Jurrib

Als het het goed is staat er naast het huis van Cesar een lowrider waarmee je de missie 'High Stakes, Low-Rider' kunt doen. Anders kun je ook nog altijd hier kijken voor de vindplekken van de lowriders. Succes met de missie! :Y

Geplaatst:

Nou heel erg bedankt!

Alleen!

Ik weet niet waar het huis van Cesar zit! ^_^

Tja, eigenlijk ook wel logisch als je er maar een keer bent geweest XD

Geplaatst:
Nou heel erg bedankt!

Alleen!

Ik weet niet waar het huis van Cesar zit! ^_^

Tja, eigenlijk ook wel logisch als je er maar een keer bent geweest XD

Je begint die missie bij het huis van Cesar, dus als je de "CV" (CesarVialpando.gif) volgt op je radar dan kom je daarbij uit. Overigens staat in diezelfde straat een auto die ik je aanraad om te nemen. Hij is snel, en heeft een goede wegligging. Daarnaast zit hij daar in de straat, dus is handig mee te pakken. Als ik me niet vergis is dat de Voodoo.

In diezelfde straat, staat ook een Blade, ook die is goed te gebruiken.

Geplaatst:

Als laatste nog een extra toevoeging: je hebt voor deze race geen hydraulics nodig. Hydraulics op een auto zorgt ervoor dat je met zo'n low-rider kan 'dansen'/bouncen. Zoals je dus al gedaan hebt in de missie Cesar Vialpando. Ik raad je zelfs sterk af om met een low-rider met hydraulics aan de start te verschijnen, die hydraulics hebben invloed op het rijgedrag en als je een gamepad gebruikt is de besturing van die hydraulics in plaats van de besturing waarmee je je camerastandpunt kan meedraaien. Succes met de race en laat je niet kisten :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...