karamanci Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hoi,, ik ben een tutorial aan het volgen van Wazzup hoe je models in Sa moet zetten maar midden de tutorial is hij een COL_IO_2b.ms aan het runnen. Maar die kan ik niet vinden! Ik heb COL_IO_2b.ms en col3_IO_alpha2.mse nodig! Kan iemand ze uploaden? Alvast Bedankt! Karamanci Reageren
K.O. Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ook hiervoor bestaat er een bestanden aanvraagt topic. Anyway, hier staat volgens mijin ieder geval de col_io_2b in. Het is een scriptspakket van wauzie. Edit: col3_IO_aplha2.mse zit er ook in, maar je krijg dan wel direct een heel pakket met scripts. Wil je echt alleen puur die 2 scripts, dan kun je die hier downloaden. Ik neem aandat je weet hoe je de scripts in 3dsmax moet zetten? Bewerkt: 14 augustus 2007 door K.O. Reageren
karamanci Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ook hiervoor bestaat er een bestanden aanvraagt topic. Anyway, hier staat volgens mijin ieder geval de col_io_2b in. Het is een scriptspakket van wauzie.Edit: col3_IO_aplha2.mse zit er ook in, maar je krijg dan wel direct een heel pakket met scripts. Wil je echt alleen puur die 2 scripts, dan kun je die hier downloaden. Ik neem aandat je weet hoe je de scripts in 3dsmax moet zetten? BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een Vraag: Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen?? Alvast Bedankt! Karmanci Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een Vraag: Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen?? Alvast Bedankt! Karmanci Volg anders even de video tut van Bradley.H: Videotut download van megaupload, die werkt nog. Gr Marius. Bewerkt: 14 augustus 2007 door PizzaTonno Reageren
karamanci Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Een Vraag: Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen?? Alvast Bedankt! Karmanci Volg anders even de video tut van Bradley.H: Videotut download van megaupload, die werkt nog. Gr Marius. Nee dat bedoel ik niet als ik een texture erop doe en dan als .dff of .col oplsa wordt het weer helemaal grijs. Hoe komt dat? En het is een bmp afbeelding. Karamanci Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Je zegt dat je mijn tutorial volgt. Kijk hem dan ook even goed, want daarin wordt ook uitgelegd hoe je ene TXD bestand maakt waarin je je textures kunt zetten. Reageren
karamanci Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je zegt dat je mijn tutorial volgt. Kijk hem dan ook even goed, want daarin wordt ook uitgelegd hoe je ene TXD bestand maakt waarin je je textures kunt zetten. Ok dat is goed nu. Maar (zucht) ik heb een ander probleem ,, Als ik mijn model in gta sa zet is het te groot , ik zette een klein huis in grove street en toen ik naar grove street ging kon ik er niet iN! het huis was groter dan grove street . Hoe komt dat? Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Omdat je niet de juiste schaal gebruikt hebt. Extract het bestand ''player.dff'' uit de gta3.img en importeer deze in 3dsmax met de DFF IO scripts. Nu scale je je gebouw naar je juiste grote in vergelijking met de player.dff door middel van de scale knop die ergens naast de select en move knop staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.