Jump to content

COL_IO_2b.ms en col3_IO_alpha2.mse nodig!


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,, ik ben een tutorial aan het volgen van Wazzup hoe je models in Sa moet zetten maar midden de tutorial is hij een COL_IO_2b.ms aan het runnen. Maar die kan ik niet vinden!

Ik heb COL_IO_2b.ms en col3_IO_alpha2.mse nodig!

Kan iemand ze uploaden?

Alvast Bedankt!

Karamanci

Geplaatst: (bewerkt)

Ook hiervoor bestaat er een bestanden aanvraagt topic. Anyway, hier staat volgens mijin ieder geval de col_io_2b in. Het is een scriptspakket van wauzie.

Edit: col3_IO_aplha2.mse zit er ook in, maar je krijg dan wel direct een heel pakket met scripts. Wil je echt alleen puur die 2 scripts, dan kun je die hier downloaden. Ik neem aandat je weet hoe je de scripts in 3dsmax moet zetten?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Ook hiervoor bestaat er een bestanden aanvraagt topic. Anyway, hier staat volgens mijin ieder geval de col_io_2b in. Het is een scriptspakket van wauzie.

Edit: col3_IO_aplha2.mse zit er ook in, maar je krijg dan wel direct een heel pakket met scripts. Wil je echt alleen puur die 2 scripts, dan kun je die hier downloaden. Ik neem aandat je weet hoe je de scripts in 3dsmax moet zetten?

:eten:

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een Vraag:

Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen??

Alvast Bedankt! :dans:

Karmanci

Geplaatst: (bewerkt)
BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een Vraag:

Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen??

Alvast Bedankt! :dans:

Karmanci

Volg anders even de video tut van Bradley.H: Videotut download van megaupload, die werkt nog.

Gr Marius.

Bewerkt: door PizzaTonno
Geplaatst:
BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een Vraag:

Ik heb een gebouw gemaakt in 3ds max 7 er zitten nog geen textures erop. Hoe kan textures er op doen??

Alvast Bedankt! :dans:

Karmanci

Volg anders even de video tut van Bradley.H: Videotut download van megaupload, die werkt nog.

Gr Marius.

Nee dat bedoel ik niet als ik een texture erop doe en dan als .dff of .col oplsa wordt het weer helemaal grijs.

Hoe komt dat?

En het is een bmp afbeelding.

Karamanci

Geplaatst:

Je zegt dat je mijn tutorial volgt. Kijk hem dan ook even goed, want daarin wordt ook uitgelegd hoe je ene TXD bestand maakt waarin je je textures kunt zetten.

Geplaatst:
Je zegt dat je mijn tutorial volgt. Kijk hem dan ook even goed, want daarin wordt ook uitgelegd hoe je ene TXD bestand maakt waarin je je textures kunt zetten.

Ok dat is goed nu.

Maar (zucht) ik heb een ander probleem ,, Als ik mijn model in gta sa zet is het te groot , ik zette een klein huis in grove street en toen ik naar grove street ging kon ik er niet iN!

het huis was groter dan grove street :(.

Hoe komt dat?

Geplaatst:

Omdat je niet de juiste schaal gebruikt hebt. Extract het bestand ''player.dff'' uit de gta3.img en importeer deze in 3dsmax met de DFF IO scripts. Nu scale je je gebouw naar je juiste grote in vergelijking met de player.dff door middel van de scale knop die ergens naast de select en move knop staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...