Jump to content

Michelle Cannes

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar wil Michelle Cannes precies eten? Bij de bar in het noord-oosten van haar huis vond ze het niet goed. Bij restaurants even min.

Geplaatst:
Waar wil Michelle Cannes precies eten? Bij de bar in het noord-oosten van haar huis vond ze het niet goed. Bij restaurants even min.

Wat ik me nog kan herinneren, is dat je haar naar het dichtsbijzijnde 'glaasje' moest brengen. Ik heb daar maar even een plattegrond van gemaakt, maar voor zover ik weet functioneert het tevens als dansclub. Ik heb me eens laten weten dat je er ook kunt eten, maar dat weet ik niet zeker. Je kunt altijd even een kijkje nemen natuurlijk! :)

Geplaatst:

Wat ik me nog kan herinneren, is dat je haar naar het dichtsbijzijnde 'glaasje' moest brengen. Ik heb daar maar even een plattegrond van gemaakt, maar voor zover ik weet functioneert het tevens als dansclub. Ik heb me eens laten weten dat je er ook kunt eten, maar dat weet ik niet zeker. Je kunt altijd even een kijkje nemen natuurlijk! :)

Michelle woont toch helemaal boven.. daar het dichtsbijzijnde ''glaasje'' vind ze het echthelemaal afschuwelijk.. en ik wil graag dat race-suit.. :N maarja miss lukt het zo wel

Greettzzz, Tha-Ran

Geplaatst:

Jah op t kaartje van de vorige poster is t goed te vinden.

Michelle houd van die club jah dus je moet gwoon ff met haar dansen.

En klaar trug naar huis en voor je t weet krijg je die mooie sleutels vn die monster ^_^

Geplaatst:

Michelle wil volgens mij altijd eten in de bar genaamd Misty's in Doherty.

(schuin tegenover de sportschool, op een hoek)

En dansen: zie het kaartje van -Matthijs-.

Geplaatst:

Michelle woont toch helemaal boven.. daar het dichtsbijzijnde ''glaasje'' vind ze het echthelemaal afschuwelijk.. en ik wil graag dat race-suit.. :N maarja miss lukt het zo wel

Greettzzz, Tha-Ran

Daar helemaal boven woont tgg kathie zahn ...

Geplaatst:

Greettzzz, Tha-Ran

Daar helemaal boven woont tgg kathie zahn ...

ook maar dat is aan de linkerkant van boven :puh: michelle woont aan de rechterkant ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Een bar wordt in het spel aangegeven met een DrinkMarker.gif (glaasje). Misty's is de bar vlakbij de Driving School en dit vind Michelle een fijn cafeetje om wat te drinken. De bar staat ook op >deze kaart< aangegeven met een oranje bol. Eten is dus niet perse nodig, gewoon even in de (stam)kroeg een drankje nemen kan dus ook voldoende zijn.

Overigens was hier drie dagen geleden al een >topic< over gemaakt die je dus met de zoekfunctie had kunnen vinden. Die zoekfunctie is er om snel en makkelijk informatie op te zoeken, maak hier dan ook gretig gebruik van.

Succes met Michelle :bier:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...