Jump to content

niko heet nikolai


kevin schilder

Recommended Posts

Leuk mij maakt het niet zo veel uit hoe die heet:P

maar even oftopic waarom worden er zoveel topic 's gesloten. Gelijk een slot op :S

Of er is al een topic van, of het is al bekend, of soms is het gewoon te erge onzin. Er staat ook altijd bij waarom het gesloten is. Lees het dan even door, en kijk waarom het gesloten is :).

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk snap ik niet waarom hier een topic voor is geopend het is toch gewoon een feit? en ik vind het nou niet echt zo speciaal dat je hiervoor een speciaal mening geef topic moet voor hebben. het past ook heel goed bij reactietopic feiten. maar ja dat is mijn mening de moderators beslissen he?

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk snap ik niet waarom hier een topic voor is geopend het is toch gewoon een feit? en ik vind het nou niet echt zo speciaal dat je hiervoor een speciaal mening geef topic moet voor hebben. het past ook heel goed bij reactietopic feiten. maar ja dat is mijn mening de moderators beslissen he?

Klopt...

Kijk, de reden waarom dit topic nog zo lang open is gebleven, is omdat wij altijd goede moed hebben dat het niet uitloopt op een spam festijn. Helaas is dit keer wéér die moed de kop ingedrukt... Waarom we dit topic niet verwijderen, is omdat het wel een leuk weetje is. Helaas vinden mensen het nodig om elkaar na te praten en/of spamposts te plaatsen.

Jammer, maar helaas: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...