Jump to content

Goosebumps Afleveringen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vroeger erg veel naar de serie Goosebumps/Kippenvel gekeken. Sinds deze niet meer te zien is op tv, probeer ik zo'n beetje alle afleveringen te verzamelen op video, maar nou heeft onze videoplayer het begeven, en ik kan er ook geen dvd's over vinden.

Weet iemand een site of ietsdergelijks waar ik de afleveringen kan downloaden of bekijken, het liefst 'met' ondertiteling.

Alvast bedankt,

Pennywise

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb vroeger erg veel naar de serie Goosebumps/Kippenvel gekeken. Sinds deze niet meer te zien is op tv, probeer ik zo'n beetje alle afleveringen te verzamelen op video, maar nou heeft onze videoplayer het begeven, en ik kan er ook geen dvd's over vinden.

Weet iemand een site of ietsdergelijks waar ik de afleveringen kan downloaden of bekijken, het liefst 'met' ondertiteling.

Alvast bedankt,

Pennywise

Je kunt ze op YouTube bekijken! Ik keek het vroeger ook vaak :tu: Jammer dat het niet meer op TV is.

KLIK<-- Dit is het verhaal met die vogelverschrikkers. Een erg leuke serie! :D

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Alvast bedankt,

Pennywise

Je kunt ze op YouTube bekijken! Ik keek het vroeger ook vaak :tu: Jammer dat het niet meer op TV is.

KLIK<-- Dit is het verhaal met die vogelverschrikkers. Een erg leuke serie! :D

Thnx GTT, helaas kan ik er geen vinden waar ondertiteling bij zit. Weet iemand anders nog een site of ietsdergelijks mét ondertiteling?

Geplaatst:

mss nie erg handig, maar als je met een programmatje kan downloaden (Lime Wire of Ares of zoiets) dan kan je er zelf ondertiteling onder zetten.

maar dan meot je een programma hebben waarmee dat kan (?) en de ondertiteling ergens downloaden (?).

kweet nie hoe en waar dat kan, maar men broer heet et vaak gedaan.

mss even googlen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...