Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Hallo ik vondt laats wat filmpjes over dat je met een jetpack in liberty city in san andreas kon vliegen. ik heb uitgezocht hoe dit mogelijk is dit kan door een cheat in te voeren op je armax voor de PS2. dit heb ik toen gedaan maar de cheat werkt maar voor de helft. als ik met de jetpack recht naar voor blijf vliegen gaat hij normaal langzaam steeds iets naar beneden, maar hij gaat met de cheat juist steeds iets hoger. maar de cheat is juist voor om oneindig hoog te kunnen gaan met de jetpack en dat lukt niet op een gegeven moment kun je niet hoger, net zo hoog dus als je geen cheat gebruikt. weet misschien iemand hoe dit komt? of is er een oplossing voor? ik weet wel zeker dat ik de goede cheat heb ingevoerd in armax want anders geeft hij aan dat de cheat niet goed is maar dat doet hij niet. Help My ik wil kunnen vliegen in liberty city dan kan ik er meer van zien. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Als je naar Liberty City wil heb je oneindig hoog cheat niet eens nodig Ik heb er ook wel eens een kijkje genomen en je kan er zonder een cheat te gebruik naar toe (Je moet wel de Jetpack Spawn cheat gebruiken) Je kan beter even kijken op 'Wikigta' hoe de 'Blue Hell' in zijn werking gaat. Hier kan je alle informatie over de Hidden interiors vinden: Klik. Ik geef je wel even een korte uitleg hoe je in de Liberty City hemel komt. 1) Je gaat naar de 'Gantom Gym' vlakbij Grove str. gaat naar binnen en gaat meteen als je binnenkomt naar de rechtkant in de hoekstaan. Je kan iedereen eerst vermoorden, maar meteen werkt ook gewoon. Doe dan de Spawn Jetpack cheat. 2) Vlieg uit de Ganton Gym en zet een marker waar het warehouse is. Deze locaties kan je op deze map vinden: Klik. Je kan zien dat bij het stadion Warehouse te vinden is. Zet daar dus een marker en vlieg er naar toe. Zodra je er bent zit je midden in het stadion. Nu zet je een marker op de kaart waar liberty city is. Ongeveer in de buurt van Noord-west van de map. Vlieg er dan naar toe en je zal in liberty city belanden Let op! Je kan wel na een stukje lopen ineens door de map vallen, dus het is aan teraden om het Jetpack aan te houden. Edit: Als je nog een correcte uitleg wil kan je natuurlijk het beste op deze pagina kijken: Klik. Bewerkt: 14 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Bling Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Helaas, Bigstijn, maar deze manier zal zonder de 'unlimited high-cheat' niet werken. Liberty City ligt op een grotere hoogte dan de jetpack normaal gesproken kan bereiken. Er is echter wel een andere manier om zonder de 'unlimited high-cheat' in Liberty City te geraken. Deze manier wordt uitgebreid beschreven in dit filmpje van Lantyz. Succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ja bedankt voor de uitleg hoe je in liberty city kunt komen. maar die manier ken ik al het is me ook al is gelukt maar ik probeer om in liberty city te vliegen zodat ik er wat meer van kan zien. maar om de een of andere reden werkt de 'unlimited high-cheat' niet. ik merk wel een verschil als ik die cheat invoer tijdens het vliegen met de jetpack maar niet dat ik oneiding hoog kan vliegen dat werkt niet. en daar probeer ik een oplossing voor te vinden. en het moet kunnen want dat heb ik op filmpjes gezien die van de zelfe site afkwamen waar de 'unlimited high-cheat' vandaan komt. Alvast Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.