Don_Ton Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Kan er iemand mij precies vertellen wanneer ik naar andere delen op de map kan,buiten Los Santos? Moet ik eerste alle missies in LS doen voor ik verder kan? Of gewoon een paar van hen?(hoeveel dan?) Ben het een beetje beu in Los Santos rond te rijden Maar heb ook niet echt zin om missies te doen :rolleyes: Reageren
henk_jan Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 je kan overal heen/vliegen aar dan heb je wel 4 wanted level sterren. en anders gewoon missies doen. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Kan er iemand mij precies vertellen wanneer ik naar andere delen op de map kan,buiten Los Santos?Moet ik eerste alle missies in LS doen voor ik verder kan? Of gewoon een paar van hen?(hoeveel dan?) Ben het een beetje beu in Los Santos rond te rijden Maar heb ook niet echt zin om missies te doen :rolleyes: je moet MISSIES wel doen duhhhh <_< anders kom je niet verder. EDIT: henk jan was net iets eerder Bewerkt: 24 december 2004 door tupac Reageren
Don_Ton Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) je moet MISSIES wel doen duhhhh <_< anders kom je niet verder. En hoeveel missies zijn dat dan ongeveer? Of moet ik ze echt eerst allemaal doen in Los Santos? edit: ik heb er al een paar gedaan(zit nu bij de drive-by),maar die wil me niet echt lukken. Vlak voor de pay'n'spray ontploft me auoto <_< Bewerkt: 24 december 2004 door Don_Ton Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 je moet MISSIES wel doen duhhhh <_< anders kom je niet verder. En hoeveel missies zijn dat dan ongeveer? Of moet ik ze echt eerst allemaal doen in Los Santos? edit: ik heb er al een paar gedaan(zit nu bij de drive-by),maar die wil me niet echt lukken. Vlak voor de pay'n'spray ontploft me auoto <_< Na ca. 28 missie's kun je naar SF (al kun je daar dan nog geen safehouses kopen). De missie heet San Fierro. En ja, die moet je allemaal doen :-) Je kunt wel naar de andere steden, maar je krijgt dan een 4-sterren wanted level en een Pay N' Spray heeft dan geen zin. Verder kun je meer info vinden via de zoekfunctie. Die is al te vaak behandeld. De missie om LV in te komen heet Yah-Ka-Boom-Boom Probeer zelf af en toe ook mee te schietne bij Drive-By, wellicht helpt dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.