nuclear Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 heeft iemand deze nog? Ik heb geprobeerd te zoeken, ik speelde GTAVC een paar jaar geleden en verveelde me dus ik dacht laat ik em maar weer eens uit de kast trekken maar deze site is helemaal anders geworden, ik ehb bij de downloads sectie gekeken maar kon niks vinden, thx in advance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Naar mijn idee zijn van de oude downloads er niet veel meer te vinden, je zult dus waarschijnlijk uit moeten wijken naar andere site's als GTAgarage e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Is dit m niet? Sorry ik zie nu pas dat die voor SA is. In t modding forum stond geloof ik nog een link, ff zoeken hoor. Nee, die was ook voor SA, sorry. Bewerkt: 15 augustus 2007 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik weet geen carspawner, maar wel een garage editor. Dit spawnt het gewenste voertuig in de gewenste garage. Hij zit in begrepen bij Litjhoe's Ultimate Trainer V2. Als je niet weet hoe die werkt dan hoor ik het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.