Jump to content

Winkels in GTA IV


khalid_thug

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • 2fast{0}

    25

  • b4rtsimps0n

    9

  • TomHagen

    6

daar is nog nie veel voer bekend volgens mij. in de trailes zie je mss wat langs komen, iig de Binco (kleding), en Sprunk zit er ook weer in (frisdrank).

Voor de rest weetk nie, je kan in feitentopic kijken, als het dfaar niet in staat is het niet bekend ^_^

oh en 24/7 zit er ook weer in, supermarkt die in SA nieuw was, maar je kon er toen niks kopen. (ik iig niet)

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

daar is nog nie veel voer bekend volgens mij. in de trailes zie je mss wat langs komen, iig de Binco (kleding), en Sprunk zit er ook weer in (frisdrank).

Voor de rest weetk nie, je kan in feitentopic kijken, als het dfaar niet in staat is het niet bekend ^_^

oh en 24/7 zit er ook weer in, supermarkt die in SA nieuw was, maar je kon er toen niks kopen. (ik iig niet)

jawel blikjes uit de automaat! :puh: voor de rest kon je er niet veel..behalve degene achter de kassa neerknallen natuurljk en videogames doen :puh:

@ topicstarter, als je wilt weten welke winkels er waarschijnlijk in zitten moet je gewoon ff de trailers (goed) bekijken en de screenshots, voor de rest is er volgens mij niks over bekend dus meer kunnen we je er ook niet over vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

jawel blikjes uit de automaat!

behalve blikjes kon je in 24/7 ook snacks togg kope??of vergis ik me :bonk:

zou kunnen dat ertwee automaten staan ja, maar je kan niet gewoon boodschappen doen, khoop in GTA IV wel ^_^

ik zie niko al vroeg in de ogtend op zaterdag opstaan en zijn wekelijkse boodsgappe doen ^_^8);)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat zie ik zeker doen gta fan en daarna even televisie kijken en daarna weer missies doen :eten::tu:

en nadat hij ff een paar pondjes bijgekome is van het luiere achter de TV...gaat ie opeens naar de gym ...hij krygt een telefoontje moet iemand vermoorde...voltooid zijn opdracht en verdwijnt weer in huis(weer tv kijke)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat zie ik zeker doen gta fan en daarna even televisie kijken en daarna weer missies doen :eten::tu:

en nadat hij ff een paar pondjes bijgekome is van het luiere achter de TV...gaat ie opeens naar de gym ...hij krygt een telefoontje moet iemand vermoorde...voltooid zijn opdracht en verdwijnt weer in huis(weer tv kijke)

je kan niet naar de gym..dat bodybuilden en fit worden enzo van san andreas zit niet in 4 :puh:

maar als je in gta je leven als crimineel wilt uitzitten met boodschappen doen, tv kijken en fitnessen kan je beter the sims spelen..daar kan je al die dingen in doen :puh: en daar hoef je niet eens voor te wachten! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer hoe beter, om lekker te overvallen, maar lijkt mij ook wel leuk zo als in GTA SA, had je een autodealer, maar die auto's kon je alleen maar jatten als je ze ook echt kan kopen,

Een supermarkt waar je niks kan kopen hoeft er voor mij niet in tenzij je er echt ook wat kan kopen

Een groot waren huis lijkt me wel leuk zoals de Media Markt dat je al die TV's kapot kan knallen enz...

:klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe meer hoe beter, om lekker te overvallen, maar lijkt mij ook wel leuk zo als in GTA SA, had je een autodealer, maar die auto's kon je alleen maar jatten als je ze ook echt kan kopen,

Een supermarkt waar je niks kan kopen hoeft er voor mij niet in tenzij je er echt ook wat kan kopen

Een groot waren huis lijkt me wel leuk zoals de Media Markt dat je al die TV's kapot kan knallen enz...

:klap::klap::klap:

ja alleen het is in Amerika..dus zou een parodie op de Walmart wel grappig zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...